fbpx

Ubisofti mammutseeria uusimal osal Assassin’s Creed: Syndicate’il läheb hästi – mäng meeldib nii kriitikutele kui ka mänguritele ning miski pole nii katki kui seeria eelmise sissekande Unity puhul. Nüüd tuleb ainult oodata 19. novembrini ja näha, kas PC versiooniga hakkab olema tõsisemaid probleeme kui konsoolil. Kindlasti on mõni vääratus (usun, et mitte nii hull kui Arkham Knightil), aga praegu jääb mulje, et Ubisoft on oma arendusmudelit ühel või teisel viisil parandanud. Seda on näha ka müüginumbrites.

large

Eurogamer teatas, et uus Assasins’s Creed oli Suurbritannias füüsiliste koopiate müügi poolest avanädala vaieldamatu juht, kuid seeria suhtes olid müüginumbrid siiski kõige madalamad. Syndicate ületas varasematest osadest ainult Assassin’s Creed: Rogue’i, kuid sellel on raskem teistega sammu pidada, sest ilmus peale arvuti ainult kahel eelmise generatsiooni konsoolil (Xbox 360 ja PlayStation 3) ning samal päeval kui Unity. Rogue kasutas ära nö. suurema venna edukust. Täiesti eraldiseisva osana on Syndicate’i müügiedukus kõikide varasemate põhiosadega võrreldes kõige väiksem. Mis juhtus? Ühelt poolt mitte midagi, sest mäng suutis siiski müüa samal ajal müügil olevatest mängudest kõige rohkem. Teiselt poolt on fännid ja huvilised seekord palju ettevaatlikumad, sest Unity ümber lahvatanud skandaal jõudis peale põhilise fännibaasi ka kõikide nende kõrvu, kes polnud seeriaga varem kokku puutunud. See ei tähenda muidugi seda, et mängu müüginumbrid ei võiks peale avanädalat veel suureneda. Kriitikute ja mängurite heakskiit julgustab kahtlejaid Ubisoftile uut võimalust andma.

Samas tuleb arvestada, et praegu ilmusid ainult konsooliversioonid. Müük oleks olnud palju tugevam, kui sinna oleks sisse arvestatud ka PC füüsilised koopiad. See ei ole aga piisav argument põhjendamaks, miks polnud seekord sellist tormijooksu nagu varem. Tuletan meelde, et esimene Assassin’s Creed ilmus PC peale ligi 5 kuud hiljem, teine osa umbes 4 kuud ja kolmas ligi kuu aega. Black Flagi ja Unity puhul olid konsoolidele ja arvutile ilmumise ajad põhimõtteliselt samad.

Siinkohal tasub arvestada ka UK GfK Chart Tracki arvestusi mängude puhul – arvesse ei võeta seda üldarvu, mis tuleb kõikidest digitaalsetest platvormidest, alates Steamist ja lõpetades PSNi endaga. Need müüginumbrid oleksid oluliselt suuremad, kui sinna hulka arvestataks peale plaadiversioonide ka digitaalsed.

Assassin’s Creed: Syndicate on jututeemaks ka Level1 viimases podcastis.

Allikas: Eurogamer