fbpx

Gamescom 2016 numbrites

Tänavuse gamescomi viimase päeva õhtupoolikul Kölni messikeskuse hunnitutes saalides ringi patseerides vaatas mulle vastu pilt, mis erines eelnevatest päevadest kategooriliselt. Varasemalt rahvamerre uppuvad lavaesised olid nüüd haudvaiksed ja harjumatult tühjad, eelnevalt värvikirevad ekraanid seisid tuhmilt mustadena ning paar tundi varem kõrvulukustavalt mürtsunud kõlarid vaikisid. See kõik sai tähendada vaid üht – gamescom 2016 oli viimaks lõpule jõudnud.

gamescom lõpp

Nüüd on aeg vaadata tagasi sellele, mida ja kui palju sai tehtud. Gamesomi lõpp, muideks, ei tähenda kindlasti mitte seda, et messil kuuldud muljete kajastamine samuti lõpule jõuaks. Kindlasti tasub suunata oma silmad-kõrvad nii Level1 veebi kui ka YouTube’i keskkondade suunas, kuhu ka tulevatel päevadel postitame uusi artikleid, intervjuusid ja muljeid nähtust ning tehtust.

Külastajate arv

345 000 (eelmisel aastal samuti 345 000)

Gamescomi raames Kölni külastanute arv

500 000

Äriala külastajate arv

30 500 (eelmisel aastal 33 200)

Külastajate rahvusvahelisus

97 riiki (eelmisel aastal 96 riiki)

Gamescomil osalenud firmade arv

877 (eelmisel aastal 806)

Firmade rahvusvahelisus

68% firmadest väljastpoolt Saksamaad kokku 53 erinevast riigist (eelmisel aastal 65% firmadest Saksamaalt väljastpoolt kokku 45 erinevast riigist)

Gamescomi ala suurus

193 000m² (eelmisel aastal samuti 193 000m²)

Level1 liikmeid gamescomil

3 (eelmisel aastal 2)

Level1 meeskonna poolt kokku kõnnitud sammude hulk

Umbes 100 000 (ühe liikme kohta)

Kohtumisi mänguarendajatega

38

Intervjuusid mänguarendajatega

12

Uute T-särkide hulk

20

Uute vinüülplaatide arv

3

Asju, mida Andri ei luba loendada

13