fbpx

Kurat, ma ei ole nüüd kindel, kas asi on minus või mitte, ent kunagi jäi mulle justkui mulje, et kui ülejäänud tulistamismängud latti ületada ei suuda, siis vähemalt Battlefield toob alati kastanid tulest välja. Ometigi on aastatega see tunne vaikselt hääbuma hakanud. Peale kahte suurepärast Bad Company mängu on sõjatanner aina enam vaiksemaks muutunud. Ju siis on tähtsamad lahingud peetud ja platsil on liikumas ainult verehimulisemad palgasõdurid, kes ei oskagi teha muud, kui ainult võidelda.

battlefield hardline

 

Alles see oli, kui Battlefield 4 poelettidele jõudis, et Call of Duty: Ghosts’iga rinda pista. Siiamaani, umbes pool aastat hiljem, kuuleb siit ja sealt hädaldamist, et mängu mitmikmängu osa ei ole ikka veel sajaprotsendiliselt korda tehtud. Selle asemel, et üks mäng korralikult ja lõplikult valmis vorpida, on otsustanud seeria väljaandja, EA, juba järgmise episoodi kasuks. Värskelt internetti lekkinud Battlefield Hardline kolib aga iroonilisel kombel sõjatandrilt ära ning otsustab lapsepõlve klassikalise (päriselulise) mitmikmängu kasuks – pätid ja võmmid. Kahjuks või õnneks jääb DICE’il siiski piisavalt aega, et BF4′ja vigadega tegeleda, sest uue mängu arendajaks on seni Dead Space mängudega tuntust kogunud Viceral Games. Kas ja kuidas, see Battlefieldi kui seeriat mõjutab, näeme osade allikate järgi juba sel sügisel.

Seniks võib mõlgutada mõtteid sellistel teemadel, kas Battlefield seab oma sammud sama tobeduse ämbri suunas nagu Call of Duty ning kas Hardline’is saab ka Necromorphe tulistada? Ning otse loomulikult tuleks pärida, et miks, MIKS, ei tehta selle asemel hoopis Bad Company 3′e?!?