fbpx

E3 tuli ja läks, uued ja vanad mängud kuulutati välja, vaadati üle, hinnati nende ilu ja valu. Uudiseid veeres välja rohkem kui küll ning tegelikult pole kõik nad veel korralikult kohalegi jõudnud. Ometi on just nüüd õige hetk üle vaadata, mida tehti seekord õigesti ja mida valesti. Esimeseks ohvriks Microsofti pressikonverents.

Head:

+ Räägiti vaid mängudest

Kohe alguses ütles Xboxi osakonna ja Microsofti stuudio juht Phil Spencer, et aitab naljast – täna räägime ainult videomängudest! Täpselt nii ka tehti. Tervelt 90 minutit keskenduti ainult mängudele; ei mingit juttu spordikanalitest, muusikapleieritest, Internet Explorerist, Bingist või muust säärasest. Selleks tegi Microsoft muidugi ise ka varasemalt suurt eeltööd, kuulutades kõik muud uuendused ja uudsed uudised juba varem välja. Boonuspunkte selle eest, et Kinecti mängudele pühendati ainult pool minutit.

+ Elagu värvid!

Sunset Overdrive näeb niivõrd värviline ja meeletult lõbus välja ning selle aasta oktoobrikuu ei jõua piisavalt kiirelt kohale!

ditched

 

+ Uus Tomb Raider!

Paar aastat tagasi ilmunud Tomb Raider’i uusversioon oli väga lahe mäng. Lausa niivõrd lahe, et see otsustati uue generatsiooni konsoolidele üle portida. Nüüd aga saime teada, et varsti-varsti saavad Lara seiklused jätku. Äkki seekord saab ta rohkem hauakambreid avastada?

Vead:

– Rise of the Tomb Raider

Veel klišeelikumat järjenime annab otsida. Mis küll juhtus süsteemiga, mille kohaselt ainult numbrist piisab? Miks mitte Tomb Raider 2? Mis sellel viga on?

tumblr_n6wxiqr8LY1sq2xoeo2_500

– Kinecti mängudele pühendati ainult pool minutit…

Oot-oot, aga see on mul ju plusside all kirjas? Tegelikult on see üpriski raske punkt – muidugi on hea, et ei hakatud pühendama liigselt aega mängudele, mille vaatamine pole just kõige põnevam, ent samas näitas see seda, et taaskord lükatakse Kinect tahaplaanile ja aina vähem arendajaid hakkab selle potentsiaali ära kasutama.

– Ei midagi põnevat

Uus Forza, uus Halo, uus Call of Duty DLC…vana ja kulunud mudel. Ei näidatud uut Gears of War’i, ent selle augu täitis uus Fable, mis nägi pisut välja nagu Gears of War. Puudus see üks uus üllatav pauk luuavarrest. Sunset Overdrive on ju tore, aga see kuulutati juba eelmisel aastal välja. Platinum Gamesi eksklusiivmäng tundub ka seal olevat pigem mängustuudio maine, kui et mängu enda pärast.

PoshGlossyAuk

Kõigele vaatamata kaalusid head üle vead ning lõppkokkuvõttes oli Microsofti pressikonverents lihtsalt öelduna „täitsa okei“. Kahjuks aga oleks olnud ruumi olla midagi enamat. Ehk järgmisel aastal…