Indie-mängud on võrratud. Tihtilugu on nende ülesandeks meenutada meile seda, et kõik mängud ei pea olema võimatult keerulise ülesehitusega, pika ja sügavamõttelise narratiiviga, ega otsast-otsani adrenaliini ja plahvatusi täis topitud. Mõnikord piisab ühest ekraanist, millest väljapoole seiklema ei minda. Nagu ütleb tuntud aforism: lihtsuses peitub võlu!
Mount Your Friends tundub esialgu niivõrd rumal, et see on lausa geniaalne! Suured musklis kulturistid, kelle keha katavad ainult kitsad aluspüksid ning otsaesist peapael, ronivad üksteise järel ekraani keskel asuva kitse (ning üksteise) otsa, et ehitada võimalikult kõrge inimpüramiid. See lihtsakoelisena näiv idee on aga üles ehitatud kontrollskeemi peale, mis QWOPi või Octodadi proovimist mängijatele tuttavana peaks tunduma. Ekraanil ilutsevat mehikest juhitakse nõnda, et iga ihuliikme jaoks on määratud erinev nupp ning koostöös juhtkangiga tulebki iga järgneva erootilise lihamäega (loe: kulturistiga) kõrgustesse pürgida.
Vaatamata sellele, et Mount Your Friendsi on võimalik üksi mängida, püstitades kas aja- või kõrgusrekordeid, on ilmselgelt põhifookus mitmikmängul. Tundub hämmastav, et niivõrd lihtsast asjast võib välja kujuneda tõsine mänguõhtu, kus sõpradega omavahel võisteldakse selle nimel, kes suudab esimesena torni niivõrd kõrgeks ajada, et teine sinna tippu ronides ajale alla peaks vanduma. Mängu humoorikat šarmi iseloomustab ka fakt, et programeerimisvea tõttu on mehiste meeste virtuaalsed peenised kontrolli alt väljas, ronides loperdavad need tekkiva inertsi tõttu nagu helikopteri tiivikud. Jah, te lugesite õigesti. Paremini on seda sõnadesse raske panna, seda tuleb ise kogeda.
Pärast pikemat testimisperioodi võib öelda, et kõnealuse mängu näol on tegemist järjekordse ajatu klassikaga – Tetris, Pac-Man… Mount Your Friends. Level1 soovitab teilgi erootilisest lõbust osa saada ning enda virtuaalsetele sõpradele selga ronida. Või siis päris lihast ja luust sõpradele. Me ei mõista kedagi hukka.
Värske ⚡
-
Kaspar Mihelsoni TOP 4 mängu aastal 2024
Nagu igal aastal enne viimast, pole ma jõudnud oma üha kasvavat ja kasvavat mängimata teoste …
-
Teine Tase 510 × Mis rõvedused me ekraanile jõuavad?
Saime teada, millised rõvedad pildid vahel Allani ekraanile jõuavad, kui ta mängimisega tegeleb. Lisaks sellele …
-
Kristjan Lustmetsa kaksteist kuud aastal 2024
Kätte on jõudnud see imeline aeg, mil saame heldimusega võtta kokku oma möödunud mänguaasta meeldejäävaimad …