Eestlased Mihkel Trei, Peeter Tvauri ja Kaia Kulpson ei ole end kahemõõtmelises ruumis vaos hoidnud ning selle väljundiks sündis Liitmeis. Minimalistliku graafikaga pusle-seiklusmängus on suremine kindel. Kas ma tõesti ei oska mängida? Kui suunurgad nüüd ülespoole venisid, võid koheselt Liitmeis demo proovida ning vaadata, kas naeratus säilib. Nooti tõsisemaks kiskudes peab mainima, et ainukene surma põhjustaja ei olegi mänguoskus. Võimalik, et saladus võib peituda hoopis mängu sadistlikus ülesehituses.
Mängija leiab end näiliselt hüljatud kaevandusest, kust ainuke viis väljumiseks on dünamiitidega mullaplokkide purustamine. Plokid varjavad endas aga saatusekaaslasi, erineva iseloomu ja käitumisega olendeid, kellega füüsiline kokkupuude on surmav. Maod, kes ka pooliku kerega edasi elavad, jänese kombel paljunevad seened, kivist tüüp, kes oma kirjeldusest hoolimata on kiirem kui arvata võiks, ning hulganisti teisi omapäraseid mõrvalikke olendeid. Tasandite ülesehitus viib mängija ühest ruumist teise, kus elukad omavad järjest suuremat osakaalu. Kui su vaatevälja satub surematu seen, kes ei hoia kuidagi eostamist tagasi, siis tea, et tema jääb ellu ning sina sured.
Enda kaitseks võib brutaalselt ringi joosta ning dünamiite visata, kuhu iganes hing ihkab. Teoorias kõlab see kui hea taktikaline plaan, kuid reaalsuses kaugele nii ei jõua. Liitmeis nõuab isikliku strateegia kujunemist. Pimedast kaevandusest võib paista siiski ka valgus, sest strateegiaid ellujäämiseks võib olla palju. Teekonda tähelepanelikult planeerides on võimalik viia oht minimaalseks. Kõigele lisaks on alati võimalik külastada pommikindlat poodi, kus burgeri kõrvale pakutakse näiteks dünamiite, südameid ning võimalust suurendada pommide lõhkeulatust. Näiteks on võimalik purustada naeruväärse arvu dünamiitidega suurem hulk madusid. Suurendades aga pommide lõhkeulatust, võid koos maoga ka ise hukkuda. Nii jääb vähemalt ära vastase liikumistrajektoori ette ennustamine ning talle lootusetult järgi jooksmine.
Rutiinsuse tapmiseks genereerib mäng igat uut tasandit juhuslikult. Platvormid jagunevad neljateistkümneks, mida võib mitmeid kordi läbi mängida, et saavutada erinevaid tulemusi, leida uusi strateegiaid ning suurendada põnevust. Kui 14 maailma jääb väheks, saab neid ka ise luua. Mängu autorid on siinkohal mõelnud ka sõpradele, kes võiksid võtta dünamiidi kätte ning laskuda pimedatesse koobastesse, et koos vaikse muusika saatel väljapääsu otsida. Mäng on nii eesti kui ka inglise keeles ning täisversioon on saadaval Liitmeis kodulehel.
Värske ⚡
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …