Markus Alexej “Notch” Persson on küll saanud tuntuks ülipopulaarse indie-mängu edu sümboli Minecrafti loomisega, kuid ei ole seetõttu oma kaabut varna riputanud. Eelmisel aastal avaldas ta visuaalselt lihtsa, ent väga kaasahaarava trükkimismängu Drop. Tema uusimaks koodiridade tulemuseks on aga elusimulaator Drowning in Problems, mis loodi 48-tunnise game jam’i Ludum Dare raames.
Alguses ei ole midagi, see tuleb ära lahendada. Seejärel tekib lootus, füüsiline keha ning lõpuks ka elu. Õppimise ja armastusega sünnib mälu ning seejärel saab hakata mängima. Edasine on juba kõigile tuttav hall, või õigemine must-valge, lihtsa inimese igapäevaelu, oma murede ja rõõmudega, mis kokkuvõttes ei tähenda mitte midagi.
Notch on suutnud väga oskuslikult luua seosed ning arengu, võttes kokku meie kõigi elude peamised nimetajad ning pannud need omavahel järjekorda.
Kas kõigel on lõpuks mingi suurem eesmärk? -Ei!
Kas me harjume sellega ära? – Jah!
Kas meie eksistentsil on tähtsus? – Ei!
Ning ühel hetkel sa sured saamata aru, mis täpselt juhtus. Sa vajud unustusehõlma. Kuid ka see on lahendatav.
Lühikest, umbes 15 minutit kestvat mängu elust, armastusest, tööst, sõpradest ja selle kõige tähtsusetusest saab mängida siit. Kuid peab rõhutama, et lihtsalt elu läbi klikkimine ei anna pooltki seda naudingut ega mõtlemisainet.
Värske ⚡
-
Uus „Superman“ tõestab, et DC on viimaks õigel teel
„Kutsu-u-u!“ Esialgu olin veidi kõhkleval seisukohal, et kas mu laps on ikka valmis kinos superkangelase …
-
Teine Tase 537 × Kas 2025. aasta mäng on juba kohal? Meil on vastus!
Nele ja Sten on mänginud teost, mis võiks juba praegu kandideerida 2025. aasta parima mängu …
-
Teine Tase 536 × Euroopa Liit, käed eemale me videomängudest!
Paljud mängurid vaatavad praegu lootust täis pilkudega Euroopa Liidu poole, et nood päästaks videomängud enneaegsest …