Markus Alexej “Notch” Persson on küll saanud tuntuks ülipopulaarse indie-mängu edu sümboli Minecrafti loomisega, kuid ei ole seetõttu oma kaabut varna riputanud. Eelmisel aastal avaldas ta visuaalselt lihtsa, ent väga kaasahaarava trükkimismängu Drop. Tema uusimaks koodiridade tulemuseks on aga elusimulaator Drowning in Problems, mis loodi 48-tunnise game jam’i Ludum Dare raames.
Alguses ei ole midagi, see tuleb ära lahendada. Seejärel tekib lootus, füüsiline keha ning lõpuks ka elu. Õppimise ja armastusega sünnib mälu ning seejärel saab hakata mängima. Edasine on juba kõigile tuttav hall, või õigemine must-valge, lihtsa inimese igapäevaelu, oma murede ja rõõmudega, mis kokkuvõttes ei tähenda mitte midagi.
Notch on suutnud väga oskuslikult luua seosed ning arengu, võttes kokku meie kõigi elude peamised nimetajad ning pannud need omavahel järjekorda.
Kas kõigel on lõpuks mingi suurem eesmärk? -Ei!
Kas me harjume sellega ära? – Jah!
Kas meie eksistentsil on tähtsus? – Ei!
Ning ühel hetkel sa sured saamata aru, mis täpselt juhtus. Sa vajud unustusehõlma. Kuid ka see on lahendatav.
Lühikest, umbes 15 minutit kestvat mängu elust, armastusest, tööst, sõpradest ja selle kõige tähtsusetusest saab mängida siit. Kuid peab rõhutama, et lihtsalt elu läbi klikkimine ei anna pooltki seda naudingut ega mõtlemisainet.
Värske ⚡
-
Robert Müürsepa lemmikmängud aastal 2025
On jälle see aeg. Esimene ports piparkooke on hävitatud. Elamine on mandariinikoori täis. Köögist tuleb …
-
Teine Tase 558 × Konsoolisõda sai uue mõõtme: pornosõprade lemmik on selgunud
Kätte on jõudnud taaskord see aeg aastas, mil täiskasvanutele mõeldud veebileht Pornhub enda kasutajate kohta …
-
Teine Tase 557 × Kui mitu miljardit maksavad Mortal Kombati mängud?
Sel korral räägime rahast. Nimelt on mitmed kompaniid valmis kulutama miljardeid ja miljardeid dollareid, et …
