Markus Alexej “Notch” Persson on küll saanud tuntuks ülipopulaarse indie-mängu edu sümboli Minecrafti loomisega, kuid ei ole seetõttu oma kaabut varna riputanud. Eelmisel aastal avaldas ta visuaalselt lihtsa, ent väga kaasahaarava trükkimismängu Drop. Tema uusimaks koodiridade tulemuseks on aga elusimulaator Drowning in Problems, mis loodi 48-tunnise game jam’i Ludum Dare raames.
Alguses ei ole midagi, see tuleb ära lahendada. Seejärel tekib lootus, füüsiline keha ning lõpuks ka elu. Õppimise ja armastusega sünnib mälu ning seejärel saab hakata mängima. Edasine on juba kõigile tuttav hall, või õigemine must-valge, lihtsa inimese igapäevaelu, oma murede ja rõõmudega, mis kokkuvõttes ei tähenda mitte midagi.
Notch on suutnud väga oskuslikult luua seosed ning arengu, võttes kokku meie kõigi elude peamised nimetajad ning pannud need omavahel järjekorda.
Kas kõigel on lõpuks mingi suurem eesmärk? -Ei!
Kas me harjume sellega ära? – Jah!
Kas meie eksistentsil on tähtsus? – Ei!
Ning ühel hetkel sa sured saamata aru, mis täpselt juhtus. Sa vajud unustusehõlma. Kuid ka see on lahendatav.
Lühikest, umbes 15 minutit kestvat mängu elust, armastusest, tööst, sõpradest ja selle kõige tähtsusetusest saab mängida siit. Kuid peab rõhutama, et lihtsalt elu läbi klikkimine ei anna pooltki seda naudingut ega mõtlemisainet.
Värske ⚡
-
Teine Tase 526 × Miks GTA 6 uus treiler meile kohe üldse ei meeldinud?
GTA 6 lükati edasi. See on halb. Aga ühtlasi avaldati uus treiler. See on… hea? …
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …