Teisena astus selle aasta E3 pressikonverentside kategoorias võitlustulle, nagu viimastel aastatel kombeks on saanud, EA. Heidame nende tegemistele põgusa pilgu peale ja kissitame hindavalt silmi.
Head:
+ Kastanid said ainult natuke kõrvetada
Vaatamata sellele, et Battlefield Hardline vaid mõned päevad enne üritust saladuskatte alt välja puges, suudeti natukenegi damage control’i teha ning üllatati mängureid sellega, et kuulutati välja suletud beeta, millesse kõikidel kohe peale pressikonverentsi lõppu võimalik kandideerida oli.
+ Uus Mass Effect on töös.
Ja mitte ainult – lisaks sellele töötab Bioware ühe täiesti uue mängu kallal.
+ Nii palju uusi mänge!
Star Wars Battlefront on töös, Mirror’s Edge 2 on töös, Criterionil on üks täiesti uus mäng töös… umm…? See on ju hea, eks?
Vead:
– Näidake midagi!
Selle kohta, et nii palju asju töös on, ei näidatud meile nende mängude kohta põhimõtteliselt mitte midagi. Star Wars Battlefront ei saanud mingit k0rralikku treilreit, mingist konkreetsest mängupildist rääkimata. Mängu Mirror’s Edge 2 peale kulunud aeg läks eelkõige poolelioleva kunsti näitamisele. Mass Effectis on uus kostüüm… ja sellega ka piirduti. Criterioni uus sõidumäng oli alles niivõrd varajases alphas, et piksleid võis ekraanilt palja silmaga näha ja kokku lugeda. Kui pole midagi näidata, siis miks üldse midagi näidata?
– Damage control ei olnud piisav.
Oli ilmselge, et uus Battlefield pidi olema EA kuldne kitu (Harry Potteri viide on siinkohal asjakohane, sest just EA on väljastanud enamuse HP mängudest). See jäeti pressikonverentsi lõppu ning sellele pühendati üpriski palju aega. Kahjuks ei olnud neil mitte mingisugust varuvarianti, seega saabus pressika lõpp kuidagi äkiliselt – ei suutnud mina uskuda, et peale leket Hardline ikka põhifookusesse jääb. Ja ometigi, nüüd tagasi vaadates, polnud tõepoolest väärilist asendajat. Kurb.
– SPORT!
Igal aastal. IGAL AASTAL! Jalgpallis on pall jätkuvalt ümmargune, Ameerika jalgpallis piklik, hokis ajatakse jätkuvalt jää peal litrit taga ning UFC mängus saavad kaks higist meest üksteisele molli taguda. Ometigi pühendatakse just neile kõige rohkem aega, iga mäng ei saa mitte ainult ühe, vaid lausa KAKS treilerit ning lisaks kutsutakse lava peale tähtsaid spordininasid. Tekst on samuti aastast aastasse sama – uus ja parandatud füüsika tähendab seda, et lõpuks ometi tundub mäng nagu päris sport! Aga eelmisel aastal ilmunud versioon? See siis ei olnud nagu päris? Valetasite meile?
Miinuspunkte veel ka mängule Sims 4, kes sarnaselt spordile sai ühe treileri asemel kaks. Jumala eest, ärge ainult midagi head näidake! Kokkuvõtvalt oli EA pressikonverents üpriski nõrk – juba praegu oli tegu suurte tegijate ühe kõige lühema pressikaga, ent kui kõik spordiosad välja lõigata, jagus erinevat kraami umbes veerandtunni jagu. Kurb.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …