Aastal 2011 tuli Activision lagedale geniaalse ideega, kuidas müüa DLC’d – mänguasjad. Lihtsakoelise videomänguga tuli kaaasa ka USB kaabli abil konsooliga ühendatud platvorm, mille peale asetatud spetsiaalsed mänguasjategelased ilmusid pikslite ja polügonidena otse videomängu sisse. Idee oli niivõrd jumekas, et selle poole pöörasid pilgud ka mitmed teised firmad. Kõigepealt hüppas rongile Disney ning nüüd on jõudnud kord Nintendo kätte. Mis muudab aga Nintendo selles valdkonnas eriliseks?
Mitu asja. Esiteks on vajalik portaal igal Wii U omanikul kodus juba olemas – selleks on konsooli suur ekraaniga pult. Samuti on võimalik mänguasju kasutada erinevates Nintendo mängudes, alustades Super Smahs Bros’iga, ning lõpetades Mario Kart8′ga. Nintendo sõnul on tegelaste arengut võimalik salvestada – kui kasutada oma mänguasja kaklusmängus, salvestatakse tulemused ja saadud kogemus kujukese sees asuvasse kiibikesse ning järgmisel korral lähtub mängukogemus kujukesse salvestatud andmetest. Nintendo sõnul üritavad nad juurde leiutada aina rohkem ja rohkem võimalusi.
Kui mitte midagi muud, siis vähemalt riiulil näeksid kujukesed kenad välja.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Jah, see uus Battlefield on hea, aga kas sa neid eelmisi mäletad?
Esimene nädalavahetus Battlefield 6 beeta seltsis on nüüd veedetud ning on põhjust rõõmustada, sest meid …
-
Teine Tase 539 × Battlefield 6 – kõik, mida pead teadma enne beeta algust
Värskes episoodis võtavad Sten, Aleksandr ja Andri ette terve rea kuumi mänge, alustades Super Mario …
-
Just nendes videomängudes kõlab selle aasta kõige parem muusika
Juba on pool mänguaastast seljataga ja mitmel pool pannakse tänavu ilmunud mänge paremuse järgi rivvi. …