Aastal 2011 tuli Activision lagedale geniaalse ideega, kuidas müüa DLC’d – mänguasjad. Lihtsakoelise videomänguga tuli kaaasa ka USB kaabli abil konsooliga ühendatud platvorm, mille peale asetatud spetsiaalsed mänguasjategelased ilmusid pikslite ja polügonidena otse videomängu sisse. Idee oli niivõrd jumekas, et selle poole pöörasid pilgud ka mitmed teised firmad. Kõigepealt hüppas rongile Disney ning nüüd on jõudnud kord Nintendo kätte. Mis muudab aga Nintendo selles valdkonnas eriliseks?
Mitu asja. Esiteks on vajalik portaal igal Wii U omanikul kodus juba olemas – selleks on konsooli suur ekraaniga pult. Samuti on võimalik mänguasju kasutada erinevates Nintendo mängudes, alustades Super Smahs Bros’iga, ning lõpetades Mario Kart8′ga. Nintendo sõnul on tegelaste arengut võimalik salvestada – kui kasutada oma mänguasja kaklusmängus, salvestatakse tulemused ja saadud kogemus kujukese sees asuvasse kiibikesse ning järgmisel korral lähtub mängukogemus kujukesse salvestatud andmetest. Nintendo sõnul üritavad nad juurde leiutada aina rohkem ja rohkem võimalusi.
Kui mitte midagi muud, siis vähemalt riiulil näeksid kujukesed kenad välja.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Teine Tase 503 × Stalker 2 võib olla selle aasta kõige olulisem mäng!
Oleme oodanud S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ilmumist juba aastaid. Nüüd on see lõpuks ometi …
-
VIDEO: miks peab Silent Hill 2 uusversioon nii hirmus olema?
Jälle on ilmunud üks õudusmäng ja jälle oleme otsustanud seda mängida. Ometi on ju ajalugu …
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …