Californias tegutsev firma Mobcrush usub, et ka mobiilimängud hakkavad mängima rolli selles, kuidas inimesed tarbivad kaasaegset meediat. Selle all mõistetakse täpsemalt ülipopulaarseks muutunud viisi veeta oma vaba aega vaadates, kuidas teised inimesed mängivad videomänge.
Mobcrush tõi programmi, mis võimaldab Apple seadmetelt lihtsalt edastada oma mängupilti kogu maailmale, iOSi ja OS X platvormidel avatud beetasse. Lähinädalatel loodetakse sama teha Windowsi operatsioonisüsteemi kasutavatele nutitelefonidele ning suve lõpuks Androidi platvormile. Nende visiooni näivat jagavat ka teised, kuna selle aasta alguses suutis Mobcrush ajada investorite abiga arendustegevuseks kokku 4.9 miljonit dollarit. Juunis vaadati nende vahendusel üle 2 miljoni minuti seda, kuidas keegi mängis oma nutitelefonil mõnda mängu. Juunikuus oli kokku 43 200 minutit.
Tundub, et teiste inimeste mängukogemuste vaatamine on muutunud pea sama populaarseks, kui ise mängimine. Näiteks maailma tuntuim mänguvideote tegija PewDiePie, kodanikunimega Felix Kjellberg, teenis eelmisel aastal 7 miljonit dollarit. Möödunud aasta lõpus ostis Amazon ära ükuulsa striimimisteenuse Twitch hinnaga 970 miljonit dollarit. Mänguvideoid vaatab pea 500 miljonit inimest ning ennustatakse, et see arv on tõsnud aastaks 2017 koguni 800 miljoni inimeseni. Nii võib tunduda täiesti loomulik, et oma osa hakkavad mängima ka menukamad mobiilimängud.
Allikas: TechCrunch
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …