Californias tegutsev firma Mobcrush usub, et ka mobiilimängud hakkavad mängima rolli selles, kuidas inimesed tarbivad kaasaegset meediat. Selle all mõistetakse täpsemalt ülipopulaarseks muutunud viisi veeta oma vaba aega vaadates, kuidas teised inimesed mängivad videomänge.
Mobcrush tõi programmi, mis võimaldab Apple seadmetelt lihtsalt edastada oma mängupilti kogu maailmale, iOSi ja OS X platvormidel avatud beetasse. Lähinädalatel loodetakse sama teha Windowsi operatsioonisüsteemi kasutavatele nutitelefonidele ning suve lõpuks Androidi platvormile. Nende visiooni näivat jagavat ka teised, kuna selle aasta alguses suutis Mobcrush ajada investorite abiga arendustegevuseks kokku 4.9 miljonit dollarit. Juunis vaadati nende vahendusel üle 2 miljoni minuti seda, kuidas keegi mängis oma nutitelefonil mõnda mängu. Juunikuus oli kokku 43 200 minutit.
Tundub, et teiste inimeste mängukogemuste vaatamine on muutunud pea sama populaarseks, kui ise mängimine. Näiteks maailma tuntuim mänguvideote tegija PewDiePie, kodanikunimega Felix Kjellberg, teenis eelmisel aastal 7 miljonit dollarit. Möödunud aasta lõpus ostis Amazon ära ükuulsa striimimisteenuse Twitch hinnaga 970 miljonit dollarit. Mänguvideoid vaatab pea 500 miljonit inimest ning ennustatakse, et see arv on tõsnud aastaks 2017 koguni 800 miljoni inimeseni. Nii võib tunduda täiesti loomulik, et oma osa hakkavad mängima ka menukamad mobiilimängud.
Allikas: TechCrunch
Värske ⚡
-
Teine Tase 547 × See mäng toob PlayStationile lõpliku võidu konsoolisõjas
Sel korral viskavad Sten ja Andri pilgu peale Marvel’s Wolverine esimesele treilerile ning peavad tõdema, …
-
Teine Tase 546 × Ghost of Yotei – kas aasta olulisim PlayStationi mäng väärib ostmist?
Kohe-kohe ilmub PlayStation 5 mäng Ghost of Yotei, mida saab pidada Sony jaoks tänavu üheks …
-
Ludoloogia logi: autovaba päeva rallimängud
Nagu tavaks saanud, vaatame autovabal päeval kihutamismänge. Täna on luubi all lausa seitse rallilõbuvara, mis …