Mängutööstuse veteranteaduritest koosneva SuperData andmetel on Blizzardi digitaalne kaardimäng Hearthstone juhtimas CCG-de (Collectible card game) turgu 20 miljoni dollariga kuus. Sellele pole ühelgi teisel mitte midagi vastu panna. Digitaalsete kaardimängude turg peaks veel käesoleval aastal jõudma 1.3 miljardi dollarini ja Hearhtstone on nende hulgas muidugi esirinnas. Mängu edu võti tuleneb suures osas sellest, et aprillis asuti vallutama ka mobiilide turgu. Mäng on hetkel saadaval lisaks PC-ile ka iOS ja Androidi nutitelefonitel ja tahvelarvutitel. Kusjuures mobiilseadmetel mängitakse rohkem kui arvutil, see teeb SuperData andmetel 9 miljonit mobiilisõpra vs, 8 miljonit arvutikasutajat.
SuperData juhi Joost van Dreunen sõnul võib andmete analüüsi põhjal tuua paralleele ühe teise Blizzardi massiivse edulooga, milleks on muidugi massiivne mitmikmäng World of Warcraft. Ka sellest tänase päevani vastu pidavast mängust sai omal ajal turu liider. Ajad on muutunud ja nüüd on selleks hoopis kõigi jaoks käeulatuses olev tasuta kaardimäng.
Hearthstone’i mängijate jaoks on praegu hea aeg. Saadaval on kaks „loopõhist” osa Curse of Naxxramas ja Blackrock Mountain ning sadade kaupa uusi kaarte pakkuv Goblins vs Gnomes. Augustis pakutakse veel uusi kaarte, sest ilmub äsja välja kuulutatud The Grand Tournament.
Allikas: gamesindustry.biz
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …