EA (Electronic Arts) astus E3 ajal tuhandete mängurite südametesse kui tõi lavale tagasihoidliku ja närvilise Rootsi mänguarendaja Martin Sahlini ning kuulutas välja füüsikapõhise mõistatus-platvormika Unravel. Tegu on näiliselt tavapärase külgvaates „maailmas saab liikuda ainult edasi ja tagasi” tüüpi mänguga, kuid Unraveli peategelane koosneb lõngast, mida ta omakorda kasutab erinevates keskkondades ringi liikumiseks ja aina keerulisemateks muutuvate mõistatuste lahendamiseks. Mängul on ka üks suur ja väga oluline konks – lõng võib ühel hetkel otsa saada, mistõttu tuleb sellega ettevaatlikult ümber käia. Unravel on lugu ligimste vahel tekkivatest olulistest sidemetest. Need suhted võivad katkeda nagu habras lõng, kuid soovi korral on alati võimalik ühendada omavahel minevik, olevik ja tulevik, et mõista, mis on elus kõige tähtsam.
EA gamescomi pressikonverentsi ajal astus Sahlin uuesti lavale ja tutvustas ühte mõistatust järgmisel aastal PC, Xbox One ja PS4 kasutajate jaoks ilmuvast mängust.
Allikas: VG24/7
Värske ⚡
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
-
Teine Tase 554 × TOP 10 mängu, mida peaksid kindlasti vältima
Lõppeva aasta halvimad mängud on selgunud ning üheskoos külla tulnud Tomasega võetakse need ka luubi …
-
Ludoloogia logi: meestepäeval juubelit pidavast Hitmanist ja teistest palgamõrvaritest
Head meestepäeva! Tähistame täna selle kõrval veel ka teist tähtpäeva – Hitmani mänguseeria saab ülehomme …