Mängude eeltellimise vastu suureneb vastumeelsus kui mitte iga kuu, siis kindlasti iga aastaga. Mängutootjad leiavad üha imelikumaid viise, kuidas meilt meie raha enne mängu ilmumist välja meelitada. Ja kui tihti oleme saanud pettumuse osaliseks? Kui palju kordi saame seda tunda veel tulevikus? Adobe Digital Indexi raport mängutrendidest näitab, et me oleme selles ise süüdi: mängude eeltellimused on võrreldes 2014. aastaga suurenenud tervelt 24%, neist saadav tulu aga koguni 33%!

Kas mäletate, mis juhtus Batman: Arkham Knight PC-versiooniga, rääkimata siis pettumustest, mida valmistasid Watch Dogs, Assassin’s Creed Unity, Driveclub ja Sim City? Või kaevame hoopis lahti Duke Nukem Foreveri haua? Me võime küll peale kauaoodatud mängude läbikukkumist kiruda programmeerijaid, kes otsustasid varem töölt lahkuda, disainereid, kes arvasid, et me ei märka vigu ja levitajaid, kelle jaoks on rahasumma tähtsam kui mängurite heaolu, kuid aeg parandab kõik haavad ning nii leiame end juba järjekordset eeltellimust tegemast. Kas sellel kõigel on kunagi piir? Näib, et mitte… Miks me aga seda teeme? Teaks isegi…
Allikas: Destructoid
Värske ⚡
-
Teine Tase 517 × Miks me mängime ikka samu vanu mänge?
Numbrid ei valeta – üpriski arvestatav osa mänguritest veedab aega teoste seltsis, mis ilmusid juba …
-
See on üks äärmiselt oluline postitus wrestlingu teemal
Juba mõne aja pärast, 14. märtsil, ilmub tänavune sissekanne WWE maadlusmängude seerias – WWE 2K25. …
-
Palju õnne sünnipäevaks, The Legend of Zelda: Breath of the Wild!
2017. aasta 3. märtsil ilmus Nintendo Switchile (ja Wii U peale, aga kes seda konsooli …