Outlast 2 on olnud töös tegelikult alates eelmise aasta suvest. Esimese osa ja selle alallaetava lisa edulugu arvestades oleks olnud kummaline järge mitte teha. Endistest Prince of Persia, Assassin’s Creedi, Splinter Celli ja Unchartedi arendajatest koosnev väga sobiva nimega mängustuudio Red Barrels kinnitas 29. oktoobril ametliku treileri kaudu, et Outlast 2 on tulemas. Ilmumisajaks on järgmise aasta sügis ning platvormideks PC, Xbox One, PlayStation 4.
Seekord võib mäng ilmuda kõikidele nimetatud platvormidele üheaegselt. Outlasti suurim probleem ja ühtlasi ka tugevaim külg seisnes kahe aasta peale jaotatud ilmumisaegades. Mäng ilmus tegelikult juba 2013. aasta septembris arvuti peale, aga see jõudis alles 4 kuud hiljem PS4 kasutajateni ning Xbox One mängijaid said Mount Massive raviasutusse siseneda pea 9 kuud hiljem. Mõnes mõttes aitas selline taktika kaasa suurema mängijaskonna leidmisele, sest sellelaadsetel õudusmängudel on alati oht jääda märkamatuks. Samas oleks aidanud kolmel platvormil korraga ilmumine teha mänguareenil suurema paugu. Outlastist sai siiski koheselt õudusfännide, mängustriimijate ja pressi suur lemmik. Vaatamata liiga valemipõhisele mängumehaanikale on Outlast eriline – see aitas tõenäoliselt natuke kaasa üle aasta hiljem valminud Alien: Isolationi arengusse. Ja kes teab? Äkki vaatasid Hideo Kojima ja Guillermo del Toro ka PewDiePie videosid Outlastist ja otsustasid teha uuele Silent Hillile enne projekti peatamist samas vaimus demo.
Kuna Outlasti valmistavas stuudios töötab 12 arendajat, siis on pikk ooteaeg uue osa järel mõistetav. Juttu pole veel olnud võimalikust Oculus Rifti või PlayStation VR toest, aga nii palju kinnitati, et teine osa ei suundu uuesti hullumaja. Ustav videokaamera tuuakse siiski tagasi. Loodan, et seekord on sellel ka paremad patareid. Outlast 2 tutvustab uut kohta ja peategelast ning treileri järgi vaadates siseneme maailma täis ebausku, religioosset fanatismi ja satanismi.
Allikas: Outlast, Cinema Blend
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …