Filmiprodutsent Stacey Sheri nimi ei puugi kõikidel kohe keele peal olla, kuid öeldakse, et teod räägivad enda eest, mis tema puhul ka tõele vastab. Sher on näiteks meie enda Steni poolt heaks kiidetud Quentin Tarantino uusima filmi „The Hateful Eighti“ üks produtsentidest. Ta oli ka „Pulp Fictioni“ ja „Django Unchainedi“ produtsent. Karjäärile annavad värvi ka sellised filmid nagu „Erin Brockovich“, „Out of Sight“, „Gattaca“, „Get Shorty“, „Contagion“, „Garden State“ ja „Wish I Was Here“. Tundub, et see kõik oli sama imetlusväärne ka Activision Blizzardi jaoks, sest suurstuudio andis Stacey Sherile kaasjuhi positsiooni nende värskelt loodud filmi- ja telestuudios Activision Studios, mille eesmärgiks on hakata looma filme ja sarju Activision Blizzardile kuuluvate mängude põhjal. Nendeks tulevasteks adaptsioonideks võivad olla Call of Duty, World of Warcraft, Skylanders ja isegi Destiny. Varasemalt on teada, et Activisioni stuudio esimeseks projektiks on animasari „Skylanders Academy“ ning hilisemate plaanide alla kuulub ka Call of Duty põhjal valmiv filmiseeria. Suvel linastuv „Warcrafti“ film põhineb küll Blizzardi enda mängul, kuid sellega pole nende uus filmi- ja telestuudio kuidagi seotud.
See pole esimene kord, kui suured mängustuudiod on otsustanud luua seriaale ja filme nende endi loomingu põhjal. Ajalugu on näidanud, et filmistuudiod selle ülesandega tavaliselt hakkama ei saa, mistõttu tulebki oma mängude imagot kaitsta. Öeldakse, et kui teised ei saa hakkama, siis tuleb käised üles kerida ja ise asja kallale asuda. Sama tegi ka Ubisoft, kui pani aluse Ubisoft Motion Pictures nimelisele filmistuudiole ning asus tegema koostööd teiste filmistuudio ja levitaja 20th Century Fox-iga, et tuua Assassin’s Creed suurele ekraanile. Microsoft alustas sellega juba 2014. aastal, kui Sir Ridley Scotti produktsioonifirma Scott Free Productions asus looma seriaali „Halo: Nightfall“, mis töötas kui sild Halo 4 ja Halo 5: Guardians vahel. Tulemas on ka Steven Spielbergi produtseeritud seriaal „Halo: The Television Series“.
Paistab, et kätte on jõudnud aeg, kus videomängude adaptsioonid ei ole enam mitte asjatundmatute stuudiote ja režissööride kätes, vaid mängude loojad on ise hakanud asjasse rohkem süvenema. Esimene tõestusmaterjal peakski olema 21. detsembril linastuv „Assassin’s Creed“.
Allikas: Engadget
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …