2014. aasal ilmunud Titanfall oli üks esimesi suuri mänge, mis rajas tee mängutööstuses järjest enam kanda kinnitavale ärimudelile: täishinnaga müüdavad mängud, mis omavad ainult mitmikmängu. Sama taktikat on nüüdseks teiste seas järginud nii Evolve, Rainbow Six: Siege kui ka Star Wars Battlefront. Mängurite poolt kesise vastuvõtu osaliseks saanud uuele žanrile alustala pannud Titanfall aga sama mudeliga enam ei jätka. Mängu teine osa, mida on oodata enne 2017. aasta märtsikuud, pealkirjaga Titanfall 2 tuleb üksikmänguga, mis omakorda tähendab loodetavasti seda, et nüüd on ülisuurte robotitega lahingusse astumine looga põhjendatud.
Titanfall 2 hakati arendama juba 2014. aastal, kui oldi mängu esimesele osale piisavalt sisu juurde loodud. Võrreldes esimese osaga ei saa mäng enam olema Microsofti eksklusiiv, Titanfall ilmus PC, Xbox 360 ja Xbox One mängumasinatel. Titanfall 2 leiab oma koha aga nii PC, Xbox One kui ka PS4 konsoolidel.
Mängu stsenarist Jesse Stern, kelle nime võib leida nii Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2 ja ka Eesti telekanalitel jooksnud seriaali NCIS lõputiitritest, lubab, et Titanfall 2 lugu saab olema kui Ameerika Ühendriikide kodusõda kosmoses, kus tavalise ulmežanri asemel pööratakse rõhku sellele, kuidas võiks selline olukord reaalselt aset leida.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …