2014. aasal ilmunud Titanfall oli üks esimesi suuri mänge, mis rajas tee mängutööstuses järjest enam kanda kinnitavale ärimudelile: täishinnaga müüdavad mängud, mis omavad ainult mitmikmängu. Sama taktikat on nüüdseks teiste seas järginud nii Evolve, Rainbow Six: Siege kui ka Star Wars Battlefront. Mängurite poolt kesise vastuvõtu osaliseks saanud uuele žanrile alustala pannud Titanfall aga sama mudeliga enam ei jätka. Mängu teine osa, mida on oodata enne 2017. aasta märtsikuud, pealkirjaga Titanfall 2 tuleb üksikmänguga, mis omakorda tähendab loodetavasti seda, et nüüd on ülisuurte robotitega lahingusse astumine looga põhjendatud.
Titanfall 2 hakati arendama juba 2014. aastal, kui oldi mängu esimesele osale piisavalt sisu juurde loodud. Võrreldes esimese osaga ei saa mäng enam olema Microsofti eksklusiiv, Titanfall ilmus PC, Xbox 360 ja Xbox One mängumasinatel. Titanfall 2 leiab oma koha aga nii PC, Xbox One kui ka PS4 konsoolidel.
Mängu stsenarist Jesse Stern, kelle nime võib leida nii Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2 ja ka Eesti telekanalitel jooksnud seriaali NCIS lõputiitritest, lubab, et Titanfall 2 lugu saab olema kui Ameerika Ühendriikide kodusõda kosmoses, kus tavalise ulmežanri asemel pööratakse rõhku sellele, kuidas võiks selline olukord reaalselt aset leida.
Värske ⚡
-
Teine Tase 515 × Kas woke-kultuur on videomängud ära rikkunud?
Sten on lõpuks ometi ära proovinud mängu, mida mõned kutsuvad 2024. aasta kõige halvemaks teoseks. …
-
Teine Tase 514 × Kas GTA 6 võib eestlased mässama panna?
Taas on päevakorda tõusnud GTA 6 küsimus, kuid sel korral käiakse läbi ka kõige mustem …
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …