fbpx

Ma vist pole saladust teinud sellest, et Prey 2 on aastate jooksul olnud üks mu oodatuimaid videomänge. Isegi siis, kui algse järjeosa tegemine seisma pandi ning sellega tegelenud mängustuudio Human Head Studiose tehtud töö prügikasti visati. Jutte oli igasuguseid, ühed ütlesid, et mäng on lõplikult surnud, teised aga, et selle tegemine läks hoopiski Dishonoredi seeria poolest tuntud Arkane Studiosi kätte. Nüüd lõpuks on selgunud, et õigus oli neil, kes väitsid viimast. Täna öösel astus Bethesda pressikonverentsil lavale mees just sellest samast stuudiost ning kuulutas välja mängu, mis kannab nime Prey. Kiire matemaatika ütleb meile seega, et Prey mänguseerias on ainult kaks teost ning mõlemad neist kannavad ühte ja sedasama nime.

Koos Human Head Studiose tööga on kadunud ka ülilahedana tundunud pearahaküti konseptsioon ning selle asemel asetatakse mängija Morgani saabastesse, kellega ilmselgelt viiakse läbi mingeid kaitseid ning samuti tuleb teatud hetkel pumppüssi abiga rinda pista müstiliste olenditega, kel on muuseas ka võime toolideks muutuda.

Rohkem infot Prey kohta lubati jagada augustis toimuval Quakeconil. Mäng ise peaks esialgse prognoosi kohaselt ilmuma millalgi 2017. aastal PC, PlayStation 4 ja Xbox One platvormidele.