Digitaalsete mängude eksistents pole kellegi jaoks enam võõras teema, pigem vastupidi. Tänu Steami olemasolule ei ole pea ükski meist aastaid ühtegi füüsilisele kettale pressitud arvutimängu ostnud. Vaid mõned aastad tagasi üritas Microsoft ka konsooliturul digitaalsele ajastule rohelist tuld anda, ent sel hetkel ei läinud antud plaan läbi. Kuidas on lood aga aastal 2017?
EA arvates on digitaalsete mängude ost üleüldisel tõusuteel ning tempo suureneb iga aastaga. Oma viimases finantsaruandes väidab kompanii, et 2017. aasta lõppeb mängutööstuse jaoks olukorraga, mil üle 40% ostudest on tehtud digitaalselt.
Muidugi on üheks määravaks faktoriks kiire interneti olemasolu, ent EA finantsjuhi Blake Jorgenseni sõnul mängib rolli ka mäng ise. Mees tõi näiteks EA enda FIFA seeria, mis on ülemaailmne fenomen ning mida müüakse ohtralt ka piirkondades, kus interneti levik just kõige parem ei ole. Samas võime spektri teisest otsast leida kompanii järgmise menuki, tulistamismängu Battlefield 1-e, mis digitaalsetel turgudel esirinnas on.
Digitaalsed mängud moodustasid EA eelmise finantsaasta müügist tervelt 33%, kompanii enda ennustuseks oli 29%.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …