Digitaalsete mängude eksistents pole kellegi jaoks enam võõras teema, pigem vastupidi. Tänu Steami olemasolule ei ole pea ükski meist aastaid ühtegi füüsilisele kettale pressitud arvutimängu ostnud. Vaid mõned aastad tagasi üritas Microsoft ka konsooliturul digitaalsele ajastule rohelist tuld anda, ent sel hetkel ei läinud antud plaan läbi. Kuidas on lood aga aastal 2017?
EA arvates on digitaalsete mängude ost üleüldisel tõusuteel ning tempo suureneb iga aastaga. Oma viimases finantsaruandes väidab kompanii, et 2017. aasta lõppeb mängutööstuse jaoks olukorraga, mil üle 40% ostudest on tehtud digitaalselt.
Muidugi on üheks määravaks faktoriks kiire interneti olemasolu, ent EA finantsjuhi Blake Jorgenseni sõnul mängib rolli ka mäng ise. Mees tõi näiteks EA enda FIFA seeria, mis on ülemaailmne fenomen ning mida müüakse ohtralt ka piirkondades, kus interneti levik just kõige parem ei ole. Samas võime spektri teisest otsast leida kompanii järgmise menuki, tulistamismängu Battlefield 1-e, mis digitaalsetel turgudel esirinnas on.
Digitaalsed mängud moodustasid EA eelmise finantsaasta müügist tervelt 33%, kompanii enda ennustuseks oli 29%.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: naistepäeval pikanäpuneidudest
Head naistepäeva! Kuuendat korda on tähtpäeva puhul fookuses naissangaritega mängud, mil ühine teema. Sel korral …
-
Teine Tase 517 × Miks me mängime ikka samu vanu mänge?
Numbrid ei valeta – üpriski arvestatav osa mänguritest veedab aega teoste seltsis, mis ilmusid juba …
-
See on üks äärmiselt oluline postitus wrestlingu teemal
Juba mõne aja pärast, 14. märtsil, ilmub tänavune sissekanne WWE maadlusmängude seerias – WWE 2K25. …