Digitaalsete mängude eksistents pole kellegi jaoks enam võõras teema, pigem vastupidi. Tänu Steami olemasolule ei ole pea ükski meist aastaid ühtegi füüsilisele kettale pressitud arvutimängu ostnud. Vaid mõned aastad tagasi üritas Microsoft ka konsooliturul digitaalsele ajastule rohelist tuld anda, ent sel hetkel ei läinud antud plaan läbi. Kuidas on lood aga aastal 2017?
EA arvates on digitaalsete mängude ost üleüldisel tõusuteel ning tempo suureneb iga aastaga. Oma viimases finantsaruandes väidab kompanii, et 2017. aasta lõppeb mängutööstuse jaoks olukorraga, mil üle 40% ostudest on tehtud digitaalselt.
Muidugi on üheks määravaks faktoriks kiire interneti olemasolu, ent EA finantsjuhi Blake Jorgenseni sõnul mängib rolli ka mäng ise. Mees tõi näiteks EA enda FIFA seeria, mis on ülemaailmne fenomen ning mida müüakse ohtralt ka piirkondades, kus interneti levik just kõige parem ei ole. Samas võime spektri teisest otsast leida kompanii järgmise menuki, tulistamismängu Battlefield 1-e, mis digitaalsetel turgudel esirinnas on.
Digitaalsed mängud moodustasid EA eelmise finantsaasta müügist tervelt 33%, kompanii enda ennustuseks oli 29%.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 536 × Euroopa Liit, käed eemale me videomängudest!
Paljud mängurid vaatavad praegu lootust täis pilkudega Euroopa Liidu poole, et nood päästaks videomängud enneaegsest …
-
Millise mulje jätsid iShowspeedile Eesti mängurid?
Nagu kõik suured meediaportaalid täna, peame ka meie kirjutama sellest, kuidas maailmakuulus striimer iShowspeed Eestit …
-
Teine Tase 535 × Miks teevad paljud mängides selle piinliku vea?
Taaskord on külla tulnud Nele, kes paljastab ühe piinliku vea, mille paljud mängurid oma elu …