Bluehole avalikustas 2. mail, et viimase aja populaarseim PC-mäng PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (teatud ka kui PUBG) ületas 2 miljoni müüdud koopia piiri. Oma saavutust otsustati tähistada plaaniga koguda otseülekande käigus 100 000 dollarit Gamers Outreach organisatsioonile, mis tegeleb haiglas olevatele lastele tarkvara, tehnoloogia ja riistvara soetamisega, et aidata neil oma ravimisperioodi paremini üle elada.
Meeskonna ametliku voogedastusega saab liituda nende Twitch.tv kanalil. Ülekanne algab 4.mail kell 20.00 ja kestab kuni 00.00 ning sellest võtab osa 64 Euroopa ja Põhja Ameerika striimerit. Terve voogesituse ajal kogutud annetused suunatakse läbi Gamers Outreach Kart programmi noortele ja teismelistele, kes vajavad oma ravimisel tuge.
„Üheks peamiseks põhjuseks, miks me saavutasime sellised müüginumbrid, on pühendunud kommuunil, kes on aidanud teha PUBG-i puhtamaks“ ütles Gang-Seok Kim, kes on Bluehole Inc. tegevdirektor. „Me tundsime, et oleks õige anda kommuunile midagi tagasi ning me oleme õnnelikud, et saame aidata Gamers Outreachi nende ülesande läbiviimisel, abistada haiglaravil olevaid lapsi ja nende peresid.“
Värske ⚡
-
Teine Tase 536 × Euroopa Liit, käed eemale me videomängudest!
Paljud mängurid vaatavad praegu lootust täis pilkudega Euroopa Liidu poole, et nood päästaks videomängud enneaegsest …
-
Millise mulje jätsid iShowspeedile Eesti mängurid?
Nagu kõik suured meediaportaalid täna, peame ka meie kirjutama sellest, kuidas maailmakuulus striimer iShowspeed Eestit …
-
Teine Tase 535 × Miks teevad paljud mängides selle piinliku vea?
Taaskord on külla tulnud Nele, kes paljastab ühe piinliku vea, mille paljud mängurid oma elu …