Bluehole avalikustas 2. mail, et viimase aja populaarseim PC-mäng PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (teatud ka kui PUBG) ületas 2 miljoni müüdud koopia piiri. Oma saavutust otsustati tähistada plaaniga koguda otseülekande käigus 100 000 dollarit Gamers Outreach organisatsioonile, mis tegeleb haiglas olevatele lastele tarkvara, tehnoloogia ja riistvara soetamisega, et aidata neil oma ravimisperioodi paremini üle elada.
Meeskonna ametliku voogedastusega saab liituda nende Twitch.tv kanalil. Ülekanne algab 4.mail kell 20.00 ja kestab kuni 00.00 ning sellest võtab osa 64 Euroopa ja Põhja Ameerika striimerit. Terve voogesituse ajal kogutud annetused suunatakse läbi Gamers Outreach Kart programmi noortele ja teismelistele, kes vajavad oma ravimisel tuge.
„Üheks peamiseks põhjuseks, miks me saavutasime sellised müüginumbrid, on pühendunud kommuunil, kes on aidanud teha PUBG-i puhtamaks“ ütles Gang-Seok Kim, kes on Bluehole Inc. tegevdirektor. „Me tundsime, et oleks õige anda kommuunile midagi tagasi ning me oleme õnnelikud, et saame aidata Gamers Outreachi nende ülesande läbiviimisel, abistada haiglaravil olevaid lapsi ja nende peresid.“
Värske ⚡
-
Teine Tase 506 × Numbrid ei valeta – mängurid vaatavad pornot just sellel konsoolil
Täiskasvanute portaal Pornhub on aasta lõpu puhul taaskord avaldanud hulgaliselt statistikat. Saatejuhid ning külla tulnud …
-
Philips Evnia pakub igale mängurile ekraani, mis vastab nende vajadustele
Evnia on eelkõige mänguritele mõeldud Philipsi bränd, mille fookuseks on hea disain ja kvaliteet. Evnia …
-
Teine Tase 505 × Aasta parim mäng ilmus alles nüüd?
Aasta lõpuni on jäänud vaid loetud nädalad ning kõik valmistuvad jagama auhindu tänavustele parimatele mängudele. …