Bluehole avalikustas 2. mail, et viimase aja populaarseim PC-mäng PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (teatud ka kui PUBG) ületas 2 miljoni müüdud koopia piiri. Oma saavutust otsustati tähistada plaaniga koguda otseülekande käigus 100 000 dollarit Gamers Outreach organisatsioonile, mis tegeleb haiglas olevatele lastele tarkvara, tehnoloogia ja riistvara soetamisega, et aidata neil oma ravimisperioodi paremini üle elada.
Meeskonna ametliku voogedastusega saab liituda nende Twitch.tv kanalil. Ülekanne algab 4.mail kell 20.00 ja kestab kuni 00.00 ning sellest võtab osa 64 Euroopa ja Põhja Ameerika striimerit. Terve voogesituse ajal kogutud annetused suunatakse läbi Gamers Outreach Kart programmi noortele ja teismelistele, kes vajavad oma ravimisel tuge.
„Üheks peamiseks põhjuseks, miks me saavutasime sellised müüginumbrid, on pühendunud kommuunil, kes on aidanud teha PUBG-i puhtamaks“ ütles Gang-Seok Kim, kes on Bluehole Inc. tegevdirektor. „Me tundsime, et oleks õige anda kommuunile midagi tagasi ning me oleme õnnelikud, et saame aidata Gamers Outreachi nende ülesande läbiviimisel, abistada haiglaravil olevaid lapsi ja nende peresid.“
Värske ⚡
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …
-
Kõik oluline, mida sa Nintendo Switch 2 kohta teadma peaksid
Nintendo tutvustas lähemalt enda eesootavat konsooli Switch 2. Panime kirja kõige olulisema info, mida sa …
-
Teine Tase 521 × Switch 2 tuleb – aga mis meist saab?
Sel korral valmistuvad Sten, Allan ja Andri Nintendo Switch 2 tulekuks. Tõsi, minevikus elavad mehed …