Bluehole avalikustas 2. mail, et viimase aja populaarseim PC-mäng PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (teatud ka kui PUBG) ületas 2 miljoni müüdud koopia piiri. Oma saavutust otsustati tähistada plaaniga koguda otseülekande käigus 100 000 dollarit Gamers Outreach organisatsioonile, mis tegeleb haiglas olevatele lastele tarkvara, tehnoloogia ja riistvara soetamisega, et aidata neil oma ravimisperioodi paremini üle elada.
Meeskonna ametliku voogedastusega saab liituda nende Twitch.tv kanalil. Ülekanne algab 4.mail kell 20.00 ja kestab kuni 00.00 ning sellest võtab osa 64 Euroopa ja Põhja Ameerika striimerit. Terve voogesituse ajal kogutud annetused suunatakse läbi Gamers Outreach Kart programmi noortele ja teismelistele, kes vajavad oma ravimisel tuge.
„Üheks peamiseks põhjuseks, miks me saavutasime sellised müüginumbrid, on pühendunud kommuunil, kes on aidanud teha PUBG-i puhtamaks“ ütles Gang-Seok Kim, kes on Bluehole Inc. tegevdirektor. „Me tundsime, et oleks õige anda kommuunile midagi tagasi ning me oleme õnnelikud, et saame aidata Gamers Outreachi nende ülesande läbiviimisel, abistada haiglaravil olevaid lapsi ja nende peresid.“
Värske ⚡
-
VIDEO: vaatame GTA 6 esimest treilerit (Andri mikker ei tööta)
GTA 6 treiler tuli mõnda aega tagasi välja ja me reageerisime sellele kohe, aga siis …
-
Teine Tase 528 × Uus DOOM – kas puhas rämps või kannatab mängida?
Uus Doom on kohal. Stuudios on kodumaine Doomi-ekspert Allan, kellega koos tehakse selgeks, kas Doom: …
-
Teine Tase 527 × Mängisime vanu GTA-sid. Milline neist on kõige parem?
Külla on tulnud Nele, kellega koos meenutatakse mälestusi vanade GTA-de mängimisest. Lisaks sellele on Sten …