Mis juhtub, kui Cliff Blezinski otsustab (üsnagi häälekalt) Xboxi pikalt saata? LawBreakers, algselt tasuta mäng nimega BlueStreak, maksab ligikaudu 30 eurot, sest nagu väitis mees mängu taga ise: „Me ei tee mitte mingit 60-dollarilist-ainult-mitmikmänguga jura“.
Mis eristab LawBreakersit ülejäänutest tulistamismängudest, nagu Overwatch või Quake, on gravitatsioon. Või siis just selle mõningane puudumine. Nimelt on suur osa võitlustest just õhus tänu anti-gravitatsioonitsoonidele, mis lisavad mängu väga hea vertikaalsuse.
Õhus kiiremini liikumiseks on mängijal kasutada erinevaid viise, olgu selleks hõljukid, noaga äsamine (et kineetilist energiat kasutada) või lihtsalt enda selja taha tulistamine. Sellise liikumisstiili tõttu ei ole näha kunagi niinimetatud campereid, kes nurga taga varitseksid ning siis üllatuslikult ühe lasuga mängija maha võtaksid.
Mängijale pakutavad 9 klassi on kõik vägagi erinevad, varieerudes väledatest topeltmõõkadega salamõrtsukatest kuni kuulipildujate ja raketiheitjatega varustatud kohmakate, ent siiski kiirete musklimägedeni välja. Olles praeguseks mänginud pea 200 matši, pole kunagi tunda sellist „kivi-paber-käärid“ situatsiooni nagu Overwatchis, kus kindla kangelase vastu töötavad kindlad muud tegelased. LawBreakersis on iga tegelase puhul määravaks mängija enda oskused – isegi meedik saab vägagi surmav olla.
Mängulaade on mitmeid, kuid kõik on seotud ainult mingite asjade kaitsmisega või vaenlaste baasi toimetamisega, tavalineTeam Deathmatch aga puudub. Kaardid on väga kenad ning värvikad, varieerudes Jaapani kirsiaedadest hiiglaslike vabrikuteni. Kaarte pole palju, aga seevastu saab neid seetõttu kiiremini tundma õppida ning sõjatandrite veatut tundmist läheb vaja. Näiteks on üheks (minu personaalseks lemmikuks) mängulaadiks Blitzball, milles tuleb toimetada kaardi keskel olev pall (millele on andnud hääle Justin Roiland Rick and Morty’st) vaenlase baasi. Sinna saamiseks on erinevaid teid ning eriti nõme on juhtum, kui vaenlase Juggernaut (kelle üheks võimeks on projekteerida seinu) paneb mängijale lihtsalt seina ette ning selja tagant tulev kari vastaseid notivad ta maha. Selliste olukordade vältimiseks ongi vaja teada areene ning plaanida vastavalt, sest on vahet, kas saada pall väravasse 5 või 15 sekundiga, sest pallil oleva taimeri nulli tiksumise korral on mängijast alles ainult märg plekk.
Lisaks sellele olen kuulnud, et PC ja PlayStation 4 versioonid on veidikene erinevad. Näiteks on arvutimänguritel ligipääs õpetustele, mis on tegelikult päris kasulikud ning annavad peale selle ka mängusisest krediiti, mida kasutada kas uute kostüümide või relvamustrite ostmiseks. PlayStation 4 kasutajad peavad aga praktikas aru saama, mis on mis.
LawBreakers on üpriski alahinnatud teos, kuna see on tegelikult päris lõbus. Vahet pole, mis tegelase ma valin ning mis mu K/D on – praegu loeb ainult see, kas mu tiim suudab kaitsta seda patareid või tsooni ning et ma saan selle eest nänni.
Ja pealegi… õhus ringi lendamine on täiega lahe.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …