Aasta 2017 oli minu jaoks täis huvitavaid mänge ja hetki. Loodetavasti on 2018 veelgi parem. Aga mida ootan tänavu kõige suurema huviga?
Ni No Kuni II: Revenant Kingdom
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch oli minu jaoks positiivseks üllatuseks ning suureks põhjuseks PS3 soetamiseks. Studio Ghibli inimestega koostöös arendatud teos räägib huvitavat lugu noorest poisist, kes peale traagilist juhtumit peab n-ö meheks saama ja maailma päästma. Esimeses Ni No Kunis olevad abilised meenutasid mulle mõnes mõttes Pokémone – pidevalt oli vaja uusi käsilisi koguda ning neid võimsamaks muuta.
Ni No Kuni II: Revenant Kingdom räägib sarnaselt loo noorest poisist, kes peab läbi suure vaeva kuningaks saama. Kuigi peakarakteri disain mulle väga ei imponeeri, ootan teoselt põnevat võitlussüsteemi ning kaasahaaravat narratiivi.
God of War
Järgmine osa mitteametlikus mängude seerias „isasimulaator” (koos selliste hittidega nagu NieR ja The Last of Us) on Santa Monica Studios poolt arendatud uus God of Wari järg. Antud teos on tekitanud nii mõneski fännis kahtlustunnet, arvestades kui prominentne oli God of War omal ajal märulimängude seas. God of War on alati olnud tuntud vähese loo, kuid kiire, intensiivse ja silmapaistva võitlussüsteemi poolest, ent seeria uus lähenemine mängitavusele tundub väga sarnane näiteks Unchartedi või The Last of Usi mänguviisile – aeglane võitlussüsteem ning suur rõhk narratiivile ja selle seletamisele.
Detroit: Become Human
Detroit: Become Human on Quantic Dreamsi uusim narratiivipõhine teos. Stuudio on varem teinud selliseid vastuolulisi mänge nagu Heavy Rain ja Beyond: Two Souls. Detroit: Become Human on loodetavasti sama hea viis elukaaslasega huvitavalt aega veeta – närvikõditav lugu ja lihtne mängitavus teevad sellest mõnusa ja pika interaktiivse filmi, mida saab ka mitu korda koos „läbi vaadata“.
Final Fantasy XV: Windows Edition (PC)
Sõltumata sellest, et Final Fantasy XV on olnud PS4 peal väljas juba üle aasta, ootan kõige rohkem teose PC-versiooni, kus on sees kohe ka kõik lisapakid. Final Fantasy XV pakub mulle kõige rohkem huvi tervikuna: muusika, karakterid, nende suhted omavahel ja laia maailmaga, mis neile kätte antakse – kõik see tõmbab. Lisaks annab PC võimaluse FFXV kõrgematel sätetel ja stabiilsemal kaadrisagedusel nautida, mistõttu eelistan just arvutiversiooni.
Vampyr
Vampyr on Dontnod Entertainmenti poolt arendatud ning varsti ilmuv vampiirimäng, kus mängija astub arsti Jonathan Reidi saabastesse. Sündmused toimuvad 1918. aasta Londonis, Hispaania gripi ajal, mil üle maailma suri üle 500 miljoni inimese. Jonathan Reid muutub ootamatult vampiiriks ning tema peale langeb otsus, kas küllastada enda nälga oma patsientide verega või järgida Hippokratese vannet, mille raames peab arst alati patsiendi osas aus ja heatahtlik olema.
Dontnod Entertainmenti eelmised mängud olid näiteks Remember Me ja Life is Strange. Kuna Vampyr on märul rollimängu elementidega, siis seda, kui hea tegelikkuses antud teos tuleb, keegi ei tea.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …