fbpx

Hiljuti beetas olnud Dragon Ball FighterZ on selle aasta üks lahedamaid kaklusmänge. Ning ei, see pole kuidagi sponsoreeritud lause (kuigi nagu võiks ju, Bandai palun)!

Arc System Works, kes on tuntud näiteks BlazBlueGuilty Gear ning Under Night In-Birth seeriate kaudu, on saanud õigused teha ka üks anime- ning mangasarjal Dragon Ball Z põhinev mollivirutamissimulaator ning tulemuseks on üks kõige, KÕIGE lahedamaid asju, millele olen käpad taha saanud.

Beetas mängisin umbes 20 matši, ent kuna serverid olid alatasa pungini täis, läks nende leidmiseks üpriski korralikult aega. Ootamine oli aga lahe, kuna BlazBlue ning Guilty Gear mängudest tuttav interaktiivne vestibüül oli ka siia sisse topitud. Tore oli näha väikseid Gokusid ja Vegetasid, lisaks leidsin ka teisi hingesugulasi, kes olid Beeruse kiisukostüümi endale avatariks võtnud.

Kaklused olid aga nii paganama lahedad – 3v3 tiimipõhised matšid, kus iga tegelane on põhimõtteliselt üks raund, mistõttu klassikalist „kolmest parim“ formaati ei leidunud. Kui kõik kolm tegelast olid nokaudis, oli asi ants ja võit oli vastasel. Või vastupidi.

Tuusaks tegi mängu ka fakt, et seitsme draakonipalli saamisel sai appi kutsuda ei kellegi muu kui legendaarse draakoni Shenroni, kes siis kas tõi ühe tegelastest hauast tagasi, andis mõnesekundilise surematuse või täitis energiameetri/elud. Selline mehhaanika päästis mind kaotusest nii mitmelgi korral. See, kuidas neid palle koguda, jäi mulle veidi arusaamatuks. Aina virutasin ja virutasin ja äkitselt oli draakon silme ees.

Dragon Ball FigherZ on minu jaoks üks selle aasta kõige enam oodatud mäng. Kuid samal päeval, mil see ilmub (ehk 26. jaanuaril), tuleb välja ka Monster Hunter World… Pean jälle asja enda rahakoti hoolde jätma. Seniks aga kohtumiseni areenidel, kus anname molli nii kaua, kuni sõrmed rakkus!

KAME…..HAME…..HAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!