Risk of Rain on 2013. aastal ilmunud 2D-tulistamismäng, kus saab valida mitme erinevate võimetega karakteri vahel ning mängu jooksul kombineerida kümneid erinevaid artefakte, et enda mängustiili muuta.
Teos muutus ülimalt populaarseks, kuid kuna tegu oli kahe tudengi poolt arendatud teosega, ei olnud netipõhine mängitavus kõige parem. Risk of Rain 2 on esimesest ambitsioonikam projekt, mis mitte ainult ei paranda eelkäija vigu, vaid lisab mängu ka kolmanda dimensiooni.
Risk of Raini arendaja Hoopoo Games tegi vahepeal ka eksperimentaalmängu nimega Deadbolt, mis meenutas segu Hotline Miamist ning Mark of the Ninjast, kuid mis ei osutunud eriti populaarseks. Kui aga ilmusid esmased uudised Risk of Raini järjest, läksid esimese teose fännid hulluks.
Risk of Rain omab spetsiifilist atmosfääri, mis saavutati mitte ainult tänu lihtsatele, kuid silmapaistvatele visuaalidele, vaid ka suurepärasele helireale. Chris Christodoulou tegi imelise töö nii Risk of Rainis kui ka Deadboltis ning kindlasti areneb tema käe all ka tuleva teose helirida.
Kahjuks ei ole Risk of Rain 2-st midagi rohkemat teada, kui et tegu on kordades ambitsioonikama ja suurema projektiga. Samuti on arendaja sõnul üleminek 3D-sse olnud nende jaoks ülimalt raske, mistõttu ei tasu Risk of Rain 2 ilmumist käesoleval aastal oodata. Rõhk, nagu ka esimese teose puhul, on pandud mängitavusele, mitte loole, kuid arvestades Hoopoo Gamesi varasema loomingu mängitavuse kvaliteeti, on selline lähenemine pigem teretulnud.
Värske ⚡
-
Teine Tase 520 × 10 aastat hiljem – kas see mäng on ikka veel täiuslik?
Andri räägib mängust, mil vanust pea kümne aasta jagu, ent millele ajahammas kohe üldse liiga …
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – Ubisofti uus hitt või jälle pettumus?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …
-
Wreckfest 2 varajane ligipääs – kas selle eest on aus raha küsida?
Soomlaste loodud plekimõlkimise simulaator Wreckfest 2 jõudis 20. märtsil varajasse ligipääsu. Arendajad lubavad, et see …