Märtsis kuulutas Epic Games välja „Boogie Down“ võistluse, mille raames oli inimestel võimalus esitada oma tantsuvideoid, saades sellega võimaluse, et nende tants lisatakse mängu emotikonina. Võitjad valiti välja, tantsumeister krooniti, aga kogukond ei jäänud tulemustega kohe üldse mitte rahule.
Esimesele kohale tuli Twitteri kasutaja Populotus.
#BoogieDown #BoogieDownContest #BoogieDownChallenge My submission for the Boogie Down Challenge! Youtube Link: https://t.co/k9cG706xQw pic.twitter.com/u8pNDfy8MR
— Dara (@Populotus) April 6, 2018
Nagu varasemalt lubatud, sai Populotus igaveseks Fortnite’i ajalukku üles märgitud. Lisaks sellele avaldas Epic Games pika nimekirja järgnevadest kohtadest, kes samuti oma töö vilju auhindade näol nautida said. Paljudele inimestele sai aga südamelähedaseks hoopiski 23. kohale jäänud tagasihoidlik sooritus kasutaja Kid_Fortnite12 poolt.
https://twitter.com/Kid_Fortnite12/status/979840385206845440
Kuigi vaatajaid hoiatati potentsiaalselt piinliku video eest, meeldis see väga paljudele – originaalvideot on vaadatud praeguseks hetkeks üle 1,28 miljoni korra! Võitja säutsul oli seevastu vaatamisi vaid 241 tuhat. Kommuun ei olnud olukorraga rahul ning selle ebaõigluse protestiks järgnes massiline videote postitamine YouTube’is, pettunud Redditi postitused ja erinevad krõbedad meemid.
Vaatamate kõikidele videotele ja naljadele ei võitnud Orange Shirt Kid võistlust ning inimesed olid löödud – kuni eilse hommikuni, kui Fortnite sai uuenduse 4.0, mis lisas mängu oranži särgiga poisi tants u, seda „Orange Justice“ nime all.
https://twitter.com/Kid_Fortnite12/status/991270164694958081
https://twitter.com/Kid_Fortnite12/status/991271051685515264
https://twitter.com/Kid_Fortnite12/status/991275788472332290
Järjekordselt suutis Fortnite’i kogukond näidata, mida on võimalik saavutada, kui inimesed oma jõud ühendavad.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …