Kui möödunud nädala alguses kuulutas Nintendo oma E3 ülekande käigus, et kauaoodatud Fortnite jõuab lõpuks ometi Nintendo Switchile, kaasnes sellega ka pisemat sorti draama.
Agaramad mängijad avastasid, et kui üritada kasutada Nintendo platvormil sama Epic Games kontot, millega on varasemalt mängitud PlayStation 4 peal, siis antakse neile teada, et too tegevus on võimatu. Lisaks ei luba Sony jätkuvalt nii Nintendo kui ka Microsofti konsoolidel PlayStationi kasutajatega ristvõrgus mängida, küll on aga taoline võimalus avatud PC ja mobiilsete platvormide omanikele.
Endine Sony arendaja John Smedley väitis, et ajal, mil tema veel kõnealuse kompanii hingekirjas oli, toodi võrgu osatise lukushoidmise põhjuseks raha. Nimelt ei meeldivat firma juhtidele teoreetiline situatsioon, kus Xboxi kasutaja ostab mõne kosmeetilise eseme enda platvormil ning seejärel tuleb PlayStationi mängijatega samasse võrku.
Sony jäi viimatist skandaali adresseerides muidugi napisõnaliseks, väites: „Oleme alati avatud PlayStationi kogukonna ideedele, kuidas mänguelamust paremaks muuta. Fortnite on juba praegu PS4 kasutajate seas suur hitt, pakkudes tõelist tasuta mängimise võimalust, et mängijad saaksid lihtsalt sisse hüpata ja võrgus mängida. 79 miljoni müüdud konsooli ning 80 miljoni igakuise aktiivse PlayStation Networki kasutaja abil on loodud hiiglaslik kommuun, kes saab üheskoos mängida nii Fortnite’i kui ka teisi võrgumänge. Samuti pakume me ristvõrgus mängimise võimalust PC, iOS-i ja Androidi kasutajatele, et PS4 omanikud saaksid mängida ka teiste platvormide kasutajatega.“
Aitäh, Sony. See vastus oli väga sisukas.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …