Fortnite Battle Royale populaarsus on kasvanud nii suureks, et vanemad ei pea paljuks palgata oma lastele õpetajaid, et noortel mängus paremini läheks.
The Wall Street Journali poolt avaldatud uuringust selgub, et vanemad on valmis maksma Fortnite’i õpetajatele kõrgeid tunnitasusid tagamaks, et nende laste mänguoskused paranevad. Näiteks leidis Suurbritannias Winchesteris elav Ally Hicks tööotsinguportaali vahendusel tuutori oma 10-aastasele pojale, kes andis 50 dollari eest noormehele neli tundi Fortnite’i koolitust. Tundub, et Ally on üks nendest vanematest, kellel on kahe silma vahele jäänud tema koduriigis korraldatud uuring mängude vanusepiirangutest kinnipidamise kohta.
Fortnite’i tuutorite palkamise taga ei seisa aga alati vaid pelk soov laste oskuseid parandada. Vanemad on hakanud õppetunde ostma ka iseendale, eesmärgiga omandada koos oma lastega mängimiseks vajalik oskustepagas. Ameerika Ühendriikidest pärit Nick Mennen maksab aga oma poja õpetajale 20-dollarilist tunnitasu, kuna loodab, et head sooritused Fortnite’is võivad tulevikus teenida noormehele ülikoolistipendiumi.
Huvitaval kombel pakuvad mitmed õppeasutused tõepoolest videomängustipendiume ja näiteks Ohio Ashlandi ülikoolis on võimalik heade Fortnite’i saavutuste ettenäitamisel saada õppemaksusoodustusi. Teised stipendiumitega seotud mängud on näiteks Overwatch, League of Legends, kuid ka Rocket League. Vaevalt oskas keegi ette näha, et raketiautodega palli väravasse ajamine võib ühel päeval kaasa tuua tuhandete dollarite väärtuses soodsama kõrghariduse.
Videomängudega seotud stipendiumid on märk e-spordi populaarsuse kasvust, mida ülikoolid loodavad kasumi teenimise eesmärgil ära kasutada. Virtuaalspordi kajastus peavoolumeedias omandab aina suuremaid mõõtmeid – juuli lõpus kandis USA telekanal ESPN üle Overwatchi liiga karikafinaali, millele elas New Yorkis kaasa 19 000 inimest ja interneti vahendusel veel miljoneid fänne. Võttes arvesse Fortnite’i populaarsust, näeme tulevikus kindlasti ka seda mängu kajastavate ülekannete hulga kasvu.
Allikas: Digital Trends
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …