Endise „mänguarendaja“ Valve’i ja nende nüüdseks digitaalsete mängude levikut pea et täielikult kontrolliva Steami ülemvõimu vastu ei näi olevat mingit rohtu. Sellest hoolimata proovivad aeg-ajalt väiksemad ja ka suuremad tegijad tulla ning kuningakrooni veidigi kõigutada. Järgmiseks selliseks on suhtlusplatvormina mängurite südamed võitnud Discord.
Erinevalt niigi üleküllastunud Steamist, kus mõne väiksema mängu üritus silma paista hakkab järjest enam meenutama „Võimatu missiooni“ järjeosa, milles Tom Cruise kukub haledalt talle seatud ülesandega läbi, hakkab Discord pakkuma kureeritud valikut, mis oma olemuselt sarnaneb pigem nurgapealse kodupoega. Tegemistega on käed löönud juba sellised levitajad nagu THQ Nordic ja Deep Silver. Lisaks suurtele mängudele hakkab Discordi pood pakkuma ka indie-teoseid. Selleks pakutakse selektsiooni „First On Discord“ ehk esimesena Discordis, kus indie-arendajatele makstakse teatud perioodi müügieksklusiivsuse eest, mis tavaliselt kestab 90 päeva.
Kui paljudele võib selline käik tunduda ebaloogilisena, sest Steami ju ei saa keegi võita, on antud käigu taga tegelikult teine soov. Discordi turundusjuht Eros Resmini põhjendab mängumüügiga alustamist hoopis sellega, et ei soovitud hakata kasutajate infot müüma kolmandatele osapooltele või tuua Discordi reklaamid. Kuidagi peab ju ära elama.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …
-
Teine Tase 540 × Kas uus Mafia mäng on sinu aega ja raha väärt?
Andri on mänginud hiljuti ilmunud märulimängu Mafia: The Old Country. Kas paljude eestlaste lemmiksarja uus …
-
Jah, see uus Battlefield on hea, aga kas sa neid eelmisi mäletad?
Esimene nädalavahetus Battlefield 6 beeta seltsis on nüüd veedetud ning on põhjust rõõmustada, sest meid …