Aastal 2012, kui The Walt Disney Company omandas Lucasfilmi, oli Miki Hiire firma esimesed sammud üpriski hävitava jõuga. Nimelt sulges Disney mahitusel uksed LucasArts – legendaarne mängufirma, mille resümee oli pikk ja lai.
Toona anti stuudio üks väärtuslikemaid litsentse, „Star Wars“, Electronic Artsi haldusesse. Tänaseks saame öelda, et EA pole sellega aga midagi suurejoonelist ette võtta suutnud. Nende vöö all on kaks keskpärast Battlefronti mängu, millest esimest kritiseeriti üksikmängu puudumise ja teist ääretult halvasti teostatud mikromaksete süsteemi tõttu.
https://www.youtube.com/watch?v=lncARrPO8Qo
Lisaks tühistati kaks töös olnud teost, mis viisid lõpuks ka Visceral Gamesi sulgemiseni. Praegu on kõik lootused asetatud Respawn Entertainmenti peale, kes Apex Legendsi haldamise kõrvalt tänavu ilmuvat „Tähesõdade“ teemalist mängu treivad.
Tundub, et Disney tahab ohjad enda kätte haarata – kompanii kodulehele on töökuulutuste alla ilmunud nii mõnigi tühi positsioon Lucasfilm Gamesi (LucasArtsi nimi aastatel 1982-1990) alla. Näiteks otsitakse produtsente, kes aitaksid luua „interaktiivseid tooteid“ arvutile, konsoolidele, nutiseadmetele ja muudele võimalikele masinatele. Brändi kunstilise juhendaja koha hõivav inimene peab aga olema spetsiifiliselt tuttav mängutööstuse tegemistega ning nendel ka pidevalt sõrme pulsil hoidma.
Kuigi see ei tähenda, et Disney hakkaks koheselt „Star Warsi“ litsentsi EA käte vahelt ära tirima, võib siiski oletada, et senisega just ääretult rahul ei olda.
Allikas: PCGamesN
Värske ⚡
-
Teine Tase 526 × Miks GTA 6 uus treiler meile kohe üldse ei meeldinud?
GTA 6 lükati edasi. See on halb. Aga ühtlasi avaldati uus treiler. See on… hea? …
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …