Tähelepanelikumad lugejad on ehk märganud, et aastaid igapäevaselt artikleid vorpinud Level1 portaal on viimasel ajal varasemast vaiksemaks jäänud. Sel on väga lihtne põhjus. Nimelt oleme otsustanud tulevikus vähem keskenduda kvantiteedile ning rõhuda sellele, mis mitte ainult ei võiks, vaid peaks olema iga endast lugupidava väljaande A ja O – kvaliteet.
Nüüdseks ülikauges minevikus ei osanud toonased kirjutajad uneski näha, et tõlkeuudiste tegemisest saab ühel hetkel me veebilehe põhitegevus. Siis tundus idee mõttetuna, ent tahes-tahtmata tuleb tunnistada tolle tegevuse väärtust. Tänu sellele on arenenud nii meie endi kirjutamisoskus, laienenud videomänge ja sellega seotud alasid puudutav emakeelne sõnavara, ning loodetavasti oleme kasvõi natukenegi kaasa aidanud sellele, et teadlikkus videomängude osas leviks nende kodumaalasteni, kes antud valdkonnaga igapäevaselt kokku ei puutu.
Aga miks siis lõpetada? Sest ma tunnen, et kuigi me andsime endast alati parima, hakkas kiiruudiste kvaliteet (rääkimata nende kirjatükkide kestvast väärtusest) pisut kahanema. Põhjust ei pea kaugelt otsima – nimelt on konkurents tihenenud ning erinevate mänguportaalide arv tõusnud (mis iseenesest on ääretult positiivne nähtus). Kahjuks leidsime end aga tänu sellele situatsioonist, kus uudiste kirjutamisega kaasnes ka väikene võistlusmoment. Kes saab enda uudise kiiremini üles? Kes suudab lugejaid ahvatleda kütkestavama pealkirjaga? Kahjuks jäi selle tõttu tahaplaanile üks tähtis küsimus. Kelle sisu on parem?
Teiseks suureks mõjutajaks on toimetuse liikmete elutempo. Paljud muud igapäevased tegemised nõuavad oma osa ning olgu selle väljaütlemine nii valus kui tahes, tuleb siiski nentida, et me pole enam oma esimeses nooruses. Lisaks on paslik meelde tuletada, et Level1 on õhinapõhine platvorm, mis seisab püsti tänu vabatahtlikele suleseppadele, kelle suurimaks sooviks arendada kodumaist mängumaastikku.
Eestlastena oleme ilmselgelt ebatervislikult töökas rahvas. Kui tavalistel inimestel lõppeb tööpäev kell 17.00, siis meie jaoks on aastaid sel hetkel alanud teine vahetus. Ühel hetkel jõudis kohale aga karm reaalsus, mis teadis meelde tuletada, et tavaliselt saadakse ületundide eest palka, meie aga rügame õhu ja armastuse eest. Muidugi pole see võimatu ettevõtmine – 2019. aastal lõpetas tegevuse legendaarne muusikaportaal Rada7, mis püsis vabatahtlike najal püsti tervelt 20 pikka aastat. Ka meie tahaksime vähemalt nii kaua kesta, ent kui juba 8. eluaastal läbipõlemise tunne kuklasse hingab, tuleb asju ümber sättida. Nõnda olemegi jõudnud praegusesse punkti.
Uudised ei kao kuhugi. Kui miski meid ääretult kõnetab, tahame seda ka teiega jagada. Küll aga muutub pisut formaat. Oleme tasapisi oma sotsiaalmeedia platvormidel katsetanud pildiformaati, mis on saanud positiivse tagasiside osaliseks. Veebilehele üritame tulevikus tuua pikemaid arvustusi, huvitavaid intervjuusid ja mahukaid analüüse. Teemad, mis meile väga südamelähedased ja mis meile väga korda lähevad. Lisaks keerlevad kupli all veel teisedki põnevad ideed, mis kindlasti meie varasemast loomingust erinevad. Võibolla leiavad aset mõned pisemad muudatused videote ja podcastide ülesehituses, ent nende kadumist pelgama ei pea. Kokkuvõtvalt tahame teile pakkuda sisu, mille üle me ise uhked oleksime.
Aastanumbri vahetumisega kaasneb nüüdseks pigem naljana kostuv fraas: „Uus aasta, uus mina.“ Meie jaoks tundub see aga täiesti tõsine reaalsus. Lugemiseni!
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …