EA (Electronic Arts) astus E3 ajal tuhandete mängurite südametesse kui tõi lavale tagasihoidliku ja närvilise Rootsi mänguarendaja Martin Sahlini ning kuulutas välja füüsikapõhise mõistatus-platvormika Unravel. Tegu on näiliselt tavapärase külgvaates „maailmas saab liikuda ainult edasi ja tagasi” tüüpi mänguga, kuid Unraveli peategelane koosneb lõngast, mida ta omakorda kasutab erinevates keskkondades ringi liikumiseks ja aina keerulisemateks muutuvate mõistatuste lahendamiseks. Mängul on ka üks suur ja väga oluline konks – lõng võib ühel hetkel otsa saada, mistõttu tuleb sellega ettevaatlikult ümber käia. Unravel on lugu ligimste vahel tekkivatest olulistest sidemetest. Need suhted võivad katkeda nagu habras lõng, kuid soovi korral on alati võimalik ühendada omavahel minevik, olevik ja tulevik, et mõista, mis on elus kõige tähtsam.
EA gamescomi pressikonverentsi ajal astus Sahlin uuesti lavale ja tutvustas ühte mõistatust järgmisel aastal PC, Xbox One ja PS4 kasutajate jaoks ilmuvast mängust.
Allikas: VG24/7
Värske ⚡
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …