fbpx

Miks me ikka veel mänge eeltellime?

Mängude eeltellimise vastu suureneb vastumeelsus kui mitte iga kuu, siis kindlasti iga aastaga. Mängutootjad leiavad üha imelikumaid viise, kuidas meilt meie raha enne mängu ilmumist välja meelitada. Ja kui tihti oleme saanud pettumuse osaliseks? Kui palju kordi saame seda tunda veel tulevikus? Adobe Digital Indexi raport mängutrendidest näitab, et me oleme selles ise süüdi: mängude eeltellimused on võrreldes 2014. aastaga suurenenud tervelt 24%, neist saadav tulu aga koguni 33%!

BatmanFirst copy
Mängu Batman: Arkham Night PC-versiooni müük peatati veidi aega peale müügile ilmumist, kuna seda ei olnud võimalik mängida. Konsoolidele mõeldud versioonid seevastu said kiituse osaliseks.

Kas mäletate, mis juhtus Batman: Arkham Knight PC-versiooniga, rääkimata siis pettumustest, mida valmistasid Watch Dogs, Assassin’s Creed Unity, Driveclub ja Sim City? Või kaevame hoopis lahti Duke Nukem Foreveri haua? Me võime küll peale kauaoodatud mängude läbikukkumist kiruda programmeerijaid, kes otsustasid varem töölt lahkuda, disainereid, kes arvasid, et me ei märka vigu ja levitajaid, kelle jaoks on rahasumma tähtsam kui mängurite heaolu, kuid aeg parandab kõik haavad ning nii leiame end juba järjekordset eeltellimust tegemast. Kas sellel kõigel on kunagi piir? Näib, et mitte… Miks me aga seda teeme? Teaks isegi…

Allikas: Destructoid