Pokemon GO pole algusest peale just kõige stabiilsem rakendus olnud – mida rohkemates riikides mäng avalikustub, seda rohkem tõstavad pead probleemid serveritega ning sellest tulenevalt mitmed väiksemad ja suuremad vead. Üheks tuntuimaks neist oli kindlasti „kolme sammu viga“, mis hiljem paljastus arendaja Nianticu enda planeeritud ohverduseks, et mängu ülejäänud elemendid sujuvamalt toimiksid. Lühidalt tähendas see seda, et Pokemon GO beetastaadiumis ning esimestel päevadel oli võimalik ümbruses peituvate pokemonide kaugusest umbmääraselt aru saada. Mäng pakkus kasutajatele pilti lähedalasuvatest loomakestest ning nende all (vastavalt kui kaugel või lähedal nad mängijast olid) olid üks, kaks või kolm sammu.

Peale esimest suurt avalikustamislainet, kui Pokemon GO jõudis korraga 26 eri riiki (sealhulgas ka Eestisse), näidati kasutajatele pokemonide piltide all vaid kolme sammu ning need jäid muutumatuks. Hiljuti saabunud uuendus kaotas need jalajäljed aga sootuks ning tundub, et see on pahandanud nii mitmeidki kasutajaid, sest üle kogu interneti on näha ja kuulda, kuidas rahulolematud mängijad oma esemetele kulutatud raha tagasi nõuavad. Lisaks kadunud sammudele on tegevuse peatanud mitmed veebisaidid, mis keskendusid pokemonide kaardil kuvamisele reaalajas, aitamaks mänguritel loomakeste jahtimist kergemini läbi viia.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 551 × Ups, terve osa ainult MängudeÖÖ jutte!
Eesti legendaarseima videomänguürituse MängudeÖÖ peakorraldaja Andri Allas istub maha õhtujuhi Ago Ahasega, et lahata kõike, …
-
MängudeÖÖ 2025 tõi kokku Eesti e-spordi tähed ja loovad mänguarendajad
Laupäeval, 18. oktoobril muutus T1 keskus tõeliseks mänguparadiisiks, kui tuhandeid külastajaid koondanud MängudeÖÖ 2025 tõi …
-
Teine Tase 550 × Hoiatus: see mäng mõjub nagu narkootikum!
Seekord on külas Gert, kellega koos jagatakse muljeid MängudeÖÖst ning ühtlasi hoiatatakse ka mängu eest, …