fbpx

8. aprillil astub Solarise Apollo Kinos MängudeÖÖ loengusaalis kodumaise publiku ette Gregory Louden, kes töötas eelmisel aastal ilmunud Remedy Entertainmenti hittmängu Quantum Breaki peastsenaristina. Jutuks tuleb Quantum Breaki unikaalne kombinatsioon ajas rändamisest, videomängust ja telesarjast. Lisaks sellele on mees varasemalt töötanud visuaalefektide spetsialistina mitmete tuntud filmide juures.

How to combine Time Travel, a Video Game and a TV Show: My Narrative Design on Quantum Break

Gregory Louden (Remedy Entertainment)

Gregory Louden, Senior Narrative Designer and former VFX artist, shares secrets and lessons from the narrative design for “Quantum Break”, Remedy Entertainment’s time travel action game and TV show experience. Before joining the games industry, Gregory worked in Visual Effects and Feature Animation for films such as Gravity, Prometheus, Happy Feet 2, Sucker Punch and World War Z amongst others. Currently Gregory is working on Crossfire 2 single player and a TBA project at Remedy Entertainment.

***********************************************************

Kuidas kombineerida ajarännet, videomängu ja telesarja: minu kogemus Quantum Breaki stsenaristina

Gregory Louden (Remedy Entertainment)

Vanemstsenarist ja endine visuaalefektide spetsialist Gregory Louden jagab saladusi ja õppetunde Remedy Entertainmenti videomängu ja telesarja hübriidi Quantum Breaki loomisprotsessist. Enne mängutööstusesse liikumist töötas Gregory filmitööstuses eriefektide ja animatsiooni valdkonnas. Tema resümeesse kuuluvad teiste seas filmid nagu „Gravitatsioon“, „Prometheus“, „Lustakad jalakesed 2“ ja „Z maailmasõda“. Hetkel töötab Louden Crossfire 2 üksikmängu osise kallal ja ka Remedy veel väljakuulutamata projekti juures.

Juba varasemalt oleme välja hõiganud MängudeÖÖ loengusaali kaks esimest ettekannet ning peagi jagame infot ka loengusaali ajakava kohta. Tule kohale ja saa teada, kuidas loodi eelmise aasta üks suurimaid videomänge!

NB! Loeng toimub inglise keeles!