Bluehole avalikustas 2. mail, et viimase aja populaarseim PC-mäng PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (teatud ka kui PUBG) ületas 2 miljoni müüdud koopia piiri. Oma saavutust otsustati tähistada plaaniga koguda otseülekande käigus 100 000 dollarit Gamers Outreach organisatsioonile, mis tegeleb haiglas olevatele lastele tarkvara, tehnoloogia ja riistvara soetamisega, et aidata neil oma ravimisperioodi paremini üle elada.
Meeskonna ametliku voogedastusega saab liituda nende Twitch.tv kanalil. Ülekanne algab 4.mail kell 20.00 ja kestab kuni 00.00 ning sellest võtab osa 64 Euroopa ja Põhja Ameerika striimerit. Terve voogesituse ajal kogutud annetused suunatakse läbi Gamers Outreach Kart programmi noortele ja teismelistele, kes vajavad oma ravimisel tuge.
„Üheks peamiseks põhjuseks, miks me saavutasime sellised müüginumbrid, on pühendunud kommuunil, kes on aidanud teha PUBG-i puhtamaks“ ütles Gang-Seok Kim, kes on Bluehole Inc. tegevdirektor. „Me tundsime, et oleks õige anda kommuunile midagi tagasi ning me oleme õnnelikud, et saame aidata Gamers Outreachi nende ülesande läbiviimisel, abistada haiglaravil olevaid lapsi ja nende peresid.“
Värske ⚡
-
MÖÖ-LANil võistlevad e-sportlased enam kui 10 000 € suuruse auhinnafondi nimel
7.- 9. juunil leiab Tallinnas Rakett69 Teadusstuudiotes aset esimene MÖÖ-LAN. Tegemist videomängurite seas tuntud üritustesarja …
-
Visa hinge tagasitulek: Mad Catz R.A.T. 8+
Põhja-Ameerika mänguriistvaratootja Mad Catz Interactive läks mõne aasta eest rea lollide otsuste järel pankrotti. Mõni …
-
Tekken 8 Pixofestil ehk kuidas meie Marko kutsus sakslase võitma
20. aprillil toimus hubases Põhjala Tehases jõuvõtt videomängus Tekken 8. Uus Tekken on nüüd nii …