Enamasti võetakse mitmikmängudel sihiks pakkuda oma kasutajatele ühtlaselt jaotatud koormusega servereid, et ei tekiks pikki laadimisaegu ega ka pidevaid katkestusi mängimisel, kuid leidub üks firma, kes päris nii ei arva.
Nimelt on Novaquark stuudio ette võtnud väga kõrgelennulise plaani, panna miljonid mängijad ühte patta praegu veel arenduses olevas Dual Universe massirollikas. Ulmel põhinev teos on olnud tegemises alates 2017. aastast ning oma olemuselt meenutab ta mingil määrla Anarchy Online-i.
Oma hiljutises eksperimendis simuleeris stuudio kõnealusesse mängu 30000 tehisintellekti, kelle ülessanne oli ühe ja sama serveri peal sihitlult ringi liikuda. Antud ettevõtmisesse kaasati ka mõned alfa testijad, tõestamaks, et teos suudab töötada antud koormuse all ilma eriliste viivituste ja krahhideta, mida see ka tegi. Antud saavutus võeti ka videosse ning stuudio postitas selle oma Youtube-i kanalile.
Dual Universe arendajate sõnul on nende eesmärgiks anda võimalus mängijatele soovikorral mängida ühes universumis. Kui kümmekond inimest tahavad kokku tulla ja koos baasi ehitada, siis on neil see võimalus, ilma, et nad peaksid muretsema, kas sama instansi peale satuvad.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …