Stanfordi ülikooli insenerid lisasid mängukonsooli puldile biomeetriliste andmete sensorid, mis võimaldavad aru saada mängija emotsioonidest.
Stanfordi ülikooli doktorikraadi kandidaat, Corey McCall, valmistas uudse mängupuldi prototüübi, lisades Xboxi kontrollerile sensorid, mis mõõdavad kasutaja vererõhku, südamelöökide ja hingamise sagedust, ning käte liikumist. Kogutud andmete põhjal teeb spetsiaalne tarkvara järelduse, mida inimene mängimise ajal tunneb.
Madal vererõhk ning südamelöökide madal sagedus annavad märku sellest, et mängija tunneb igavust, mille tulemusena võib tarkvara tõsta mängu raskusastet, lisada rohkem vastaseid või rohkem interaktiivseid objekte (plahvatused, liikuvad esemed jne.). Kui aga mängija hingamissagedus on üle normi ning süda peaks mõõtude kohaselt rinnakorvist välja hüppama, siis tehakse mäng veidi rahulikumaks ning kergemaks.
McCalli poolt loodud süsteem pole siiski uus. Xbox One saab Kinect kaameraga mõõta mängija tuju näojoonte ning kehasoojuse alusel. Kinecti miinuseks on aga väike kasutajaskond ning veel väiksem kogus mänge, mis antud funktsiooni kasutamist toetaksid. McCalli mängupulti on sensorid sisse ehitatud. Selline lihtne lahendus peaks antud sensorite rakendamist videomängude arendamisel mängustuudiote jaoks atraktiivsemaks tegema. Võib-olla näeme me sellist süsteemi ka juba praeguse generatsiooni konsoolide mängupultides ja ka arvutihiirtes.
Allikad: The Fast Company, Stanford News
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …