Aastal 2011 tuli Activision lagedale geniaalse ideega, kuidas müüa DLC’d – mänguasjad. Lihtsakoelise videomänguga tuli kaaasa ka USB kaabli abil konsooliga ühendatud platvorm, mille peale asetatud spetsiaalsed mänguasjategelased ilmusid pikslite ja polügonidena otse videomängu sisse. Idee oli niivõrd jumekas, et selle poole pöörasid pilgud ka mitmed teised firmad. Kõigepealt hüppas rongile Disney ning nüüd on jõudnud kord Nintendo kätte. Mis muudab aga Nintendo selles valdkonnas eriliseks?
Mitu asja. Esiteks on vajalik portaal igal Wii U omanikul kodus juba olemas – selleks on konsooli suur ekraaniga pult. Samuti on võimalik mänguasju kasutada erinevates Nintendo mängudes, alustades Super Smahs Bros’iga, ning lõpetades Mario Kart8′ga. Nintendo sõnul on tegelaste arengut võimalik salvestada – kui kasutada oma mänguasja kaklusmängus, salvestatakse tulemused ja saadud kogemus kujukese sees asuvasse kiibikesse ning järgmisel korral lähtub mängukogemus kujukesse salvestatud andmetest. Nintendo sõnul üritavad nad juurde leiutada aina rohkem ja rohkem võimalusi.
Kui mitte midagi muud, siis vähemalt riiulil näeksid kujukesed kenad välja.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Teine Tase 556 × Unustage GTA 6 – hoopis see on 2026. aasta oodatuim mäng!
2025 pole veel otsa saanud, ent juba oleme mõtetega järgmises aastas. Põhjus lihtne – just …
-
Teine Tase 555 × Kui rikas on Steam tegelikult? Vastus lööb su pahviks
Külla on tulnud Nele, kellega koos üritatakse lõplikult selgeks teha, et kumb lapsepõlvest tuttav sari …
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
