Aastal 2011 tuli Activision lagedale geniaalse ideega, kuidas müüa DLC’d – mänguasjad. Lihtsakoelise videomänguga tuli kaaasa ka USB kaabli abil konsooliga ühendatud platvorm, mille peale asetatud spetsiaalsed mänguasjategelased ilmusid pikslite ja polügonidena otse videomängu sisse. Idee oli niivõrd jumekas, et selle poole pöörasid pilgud ka mitmed teised firmad. Kõigepealt hüppas rongile Disney ning nüüd on jõudnud kord Nintendo kätte. Mis muudab aga Nintendo selles valdkonnas eriliseks?
Mitu asja. Esiteks on vajalik portaal igal Wii U omanikul kodus juba olemas – selleks on konsooli suur ekraaniga pult. Samuti on võimalik mänguasju kasutada erinevates Nintendo mängudes, alustades Super Smahs Bros’iga, ning lõpetades Mario Kart8′ga. Nintendo sõnul on tegelaste arengut võimalik salvestada – kui kasutada oma mänguasja kaklusmängus, salvestatakse tulemused ja saadud kogemus kujukese sees asuvasse kiibikesse ning järgmisel korral lähtub mängukogemus kujukesse salvestatud andmetest. Nintendo sõnul üritavad nad juurde leiutada aina rohkem ja rohkem võimalusi.
Kui mitte midagi muud, siis vähemalt riiulil näeksid kujukesed kenad välja.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
MÖÖ-LANil võistlevad e-sportlased enam kui 10 000 € suuruse auhinnafondi nimel
7.- 9. juunil leiab Tallinnas Rakett69 Teadusstuudiotes aset esimene MÖÖ-LAN. Tegemist videomängurite seas tuntud üritustesarja …
-
Visa hinge tagasitulek: Mad Catz R.A.T. 8+
Põhja-Ameerika mänguriistvaratootja Mad Catz Interactive läks mõne aasta eest rea lollide otsuste järel pankrotti. Mõni …
-
Tekken 8 Pixofestil ehk kuidas meie Marko kutsus sakslase võitma
20. aprillil toimus hubases Põhjala Tehases jõuvõtt videomängus Tekken 8. Uus Tekken on nüüd nii …