Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil valmis ja mängijateni jõudis mängu täisversioon. See on väga hea uudis mänguritele, kelle hinges haigutab tühjus pärast Terraria n+1 korda igas võimalikus konfiguratsioonis läbimängimist!

Core Keeperi näol on nimelt tegemist samuti mänguga, kus saab üksi või koos kuni seitsme sõbraga erinevatest bioomidest koosnevas maa-aluses maailmas kaevata, ehitada, taimi kasvatada, kala püüda ja erinevas suuruses kolle nottida. Kuigi Core Keeperis on palju äratundmisrõõmu neile, kes on varasemast ajast ellujäämis- ja ehitusmängude žanriga tuttavad, on mängu maailmas ka palju originaalset ja täiesti omasuguseid elemente, mida esmakordselt avastada.

Pärast väga küsitava väärtusega otsust katsuda seniavastamata metsas salapärast kivi, alustavad mängijad pimedas koopas. Ainsaks valgusallikaks on seesama väga katsutava välimusega salapärane kivi, mis on kaetud sinakalt hõõguvate sümbolitega. See kivi ongi koopamaailma südameks olev mängu nimes mainitud tuum, mis lähemal uurimisel paistab veidi räsitud olemisega olevat.

Olles maast leitud puidust endale mõned tõrvikud meisterdanud, saab uurima hakata, mida vastavastatud maa-alune maailm endast kujutab. Tõrvikuvalgel seinu maha võttes võib sattuda kaunile aasale ning kohtuda sõbralike kitsede ja lehmadega, kuid tõenäolisemalt ootab seina taga hoopis sülem väga ebasõbralikke limasid.

Lisaks kohaliku faunaga tutvumisele tasub püsti panna ka baas, kuhu koondada erinevate leitud materjalide hoidmiseks kokkuklopsitud kastid ja mõned tööpingid, kus endale neist materjalidest natuke paremat varustust valmistada saab. Seni avastamisel leitud seemned saab ka oma hüti kõrvale mulda pista ning eelpool mainitud sõbralikud loomad on võimalik endaga koju meelitada.

Kogu Core Keeper’i mängimise kogemus seisneb kaardi keskpaigaks olevast kivi-tuumast järjest kaugemale viivates avastusretkedes. Mängu maailm on jaotatud erinevateks bioomideks, millest igaühes võib leida erinevaid uusi materjale, relvi, riideid ja ebasõbralikke elukaid, kes on eesmärgiks võtnud mängija enne nende materjalide, relvade ja riiete kättesaamist nahka pista.

Nende avastusretkede käigus võib juhuslikult (või ka mittejuhuslikult) sattuda kokku ka igas bioomis elutsevate bossidega, kellest jagu saamine avab avastamiseks järgmise piirkonna. Lisaks erinevas suuruses enamasti vihastele kohalikele, on igas maa-aluse maailma bioomis avastamiseks veel erinevaid puslesid, mahajäetud maju, lõksudest tulvil labürinte ja lihtsalt ilusaid kohti, kust võib mõne aarde leida.

Sarnaselt Terrariaga on Core Keeper mäng, kus on olemas üldisem põhimissioon ja eesmärk, kuhu liikuda, kuid samas on mängijale antud lõpmatult palju vabadust selles osas, kuidas (või kas üldse) selle eesmärgini jõuda.

Need, kes soovivad ehitada kauneid põhjalikult läbimõeldud baase või veeta aega mängus leiduvaid erinevaid vidinaid kokku kogudes, pakub Core Keeper kindlasti tundide viisi meelelahutust, erinevaid värve tapeete ja hulgaliselt müstilisi tulnukatsivilisatsioonist maha jäänud kola.

Kuigi Core Keeperit on tore ka üksi avastada, on sõpradega mängimise eeliseks arvukad vestlused, mis kulgevad umbes nii:

„AAAAAAAA! KURI LOOM! KURI LOOM!“

„Oot, mida? Mingi uus? Missugune ta on?“

„AAAAAAAA! Eee.. uus jah, vist. Ma ei tea, siin on pime. Tal on palju lillasid silmi ja ta on väga suur… AAAAAAA! Tal on veel mingid sõbrad ka! Neil on ka palju silmi!“

„Ma kohe tulen sinu juurde!“

“…tead, ära tule vist, ta ajas mu alla juba.“