Eesti indiemängude maastik on alles lapsekingades, kuid nagu 23. jaanuari õhtu näitas, on potentsiaali palju! Viis 3-4 liikmelist tudengimeeskonda tutvustasid oma kursusel õpitu vilju ning näitasid tulemusi – 5 uut Eestis tehtud indiemängu. Ühiseks nimetajaks ja inspiratsiooniallikaks oli surematu klassika „Space Invaders“.
Fatal Mistake
Tegemist on 360-kraadise Maa kaitsemänguga, mille puhul paistis enam silma strateegiaelement. Eesmärgiks oli kaitsta maakera kamikaze-tulnukate rünnaku eest, elude indikaatoriks rahvaarv, mis kasvas kaunis loogilise kiirusega. Ümber maakera oli võimalik paigutada erinevaid kaitserelvi ning neid arendada vastavalt laskenurga või löögijõu suurendamisega. Projekti ainsaks miinuseks näis olevat lõpuni väljatöötamata raskusekõver, arendajad ise suutsid testimise käigus 3 minutit vastu pidada.
Crimson Lance
Visuaalselt huvitav demo, mille nõrgaks küljeks jäi sedapuhku gameplay aspket. Olemuselt side-scroller, kuid demoesitlusel paistis välja veidi puine juhitavus ning ebasobiv AoE (Area of Effect) rünnak. Mängu omapära aga peitus huvitavas mõttes, kus nelja tüüpi rünnakuid (vesi, tuul, tuli, raskusjõud) võis omavahel kombineerida. Näiteks veerünnakule järgnev tuulerünnak külmutas vastase. Upgrade süsteem põhines ressursil, mis toimis samaaegselt ka eludena, seega mängijal oli alati valik, kas tugevdada oma rünnakuid või säästa elusid.
INWO
Mängu saab alla laadida siit!
Facebooki grupp!
INWO näol on tegemist pöördversiooniga mängust „Space Invader“. Mängija kehastub tulnukateks eesmärgiga planeete vallutada. Mida maailm edasi, seda tugevamaks muutusid planeetide kaitse. Mängija arsenali lisandus iga vallutatud planeediga uusi relvi ning üleüldine mängitavus tundus väga sujuv. Meeskond oli jõudnud koguni jõuluversiooni mängust väljastada. INWO oli võistluse vaieldamatult parim mäng, mis sisaldas endas suurepäraseid visuaale, heli ja olustikku.
Deep Space Defence
Järjekordne maakera kaitsel põhinev mäng, kus peab hiirega tulistama maakera poole lähenevaid tulukate laevu ning meteoriite. Läbimõeldud oli uuendustepuu relvastiku tugevdamiseks, kuid raskuskõver oli vähem tähelepanu saanud. Samuti polnud piisavalt läbimõeldud ressursijaotust vastavalt mängija saavutustele. Küll aga sai mängija karistatud haiguste, nälja ja mässudega, kui tema sooritus oli allapoole arvestust.
Unity Invaders
Kõige poolikum, kuid samas kõige ägedama mängitavusega teos. Nelinurkses piiratud alas peab hävitama mängijat ründavaid laevu, kes ilmuvad neljast suunast. Kuigi esitletud versioonis oli korralikult näha vaid liikumine ja tulistamine, on arendajatel plaanis teha mäng täiesti pimedaks, kus mängija peab tuginema ainult oma laeva ette näitavale valguslambile. Ründavad laevad annavad märku oma tulekust kas heliefekti või valguse abil (mida lähemal on seda rohkem helendab). Väga suurt potentsiaali nägi žürii just mitmikmängu aspektist, kuna see võiks olla kuratlikult lõbus!
Teksti autor Erik Kesa
Videote autor Andri Allas
Fotode autor Ahto Ahas
Värske ⚡
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …