Eesti indiemängude maastik on alles lapsekingades, kuid nagu 23. jaanuari õhtu näitas, on potentsiaali palju! Viis 3-4 liikmelist tudengimeeskonda tutvustasid oma kursusel õpitu vilju ning näitasid tulemusi – 5 uut Eestis tehtud indiemängu. Ühiseks nimetajaks ja inspiratsiooniallikaks oli surematu klassika „Space Invaders“.
Fatal Mistake
Tegemist on 360-kraadise Maa kaitsemänguga, mille puhul paistis enam silma strateegiaelement. Eesmärgiks oli kaitsta maakera kamikaze-tulnukate rünnaku eest, elude indikaatoriks rahvaarv, mis kasvas kaunis loogilise kiirusega. Ümber maakera oli võimalik paigutada erinevaid kaitserelvi ning neid arendada vastavalt laskenurga või löögijõu suurendamisega. Projekti ainsaks miinuseks näis olevat lõpuni väljatöötamata raskusekõver, arendajad ise suutsid testimise käigus 3 minutit vastu pidada.
Crimson Lance
Visuaalselt huvitav demo, mille nõrgaks küljeks jäi sedapuhku gameplay aspket. Olemuselt side-scroller, kuid demoesitlusel paistis välja veidi puine juhitavus ning ebasobiv AoE (Area of Effect) rünnak. Mängu omapära aga peitus huvitavas mõttes, kus nelja tüüpi rünnakuid (vesi, tuul, tuli, raskusjõud) võis omavahel kombineerida. Näiteks veerünnakule järgnev tuulerünnak külmutas vastase. Upgrade süsteem põhines ressursil, mis toimis samaaegselt ka eludena, seega mängijal oli alati valik, kas tugevdada oma rünnakuid või säästa elusid.
INWO
Mängu saab alla laadida siit!
Facebooki grupp!
INWO näol on tegemist pöördversiooniga mängust „Space Invader“. Mängija kehastub tulnukateks eesmärgiga planeete vallutada. Mida maailm edasi, seda tugevamaks muutusid planeetide kaitse. Mängija arsenali lisandus iga vallutatud planeediga uusi relvi ning üleüldine mängitavus tundus väga sujuv. Meeskond oli jõudnud koguni jõuluversiooni mängust väljastada. INWO oli võistluse vaieldamatult parim mäng, mis sisaldas endas suurepäraseid visuaale, heli ja olustikku.
Deep Space Defence
Järjekordne maakera kaitsel põhinev mäng, kus peab hiirega tulistama maakera poole lähenevaid tulukate laevu ning meteoriite. Läbimõeldud oli uuendustepuu relvastiku tugevdamiseks, kuid raskuskõver oli vähem tähelepanu saanud. Samuti polnud piisavalt läbimõeldud ressursijaotust vastavalt mängija saavutustele. Küll aga sai mängija karistatud haiguste, nälja ja mässudega, kui tema sooritus oli allapoole arvestust.
Unity Invaders
Kõige poolikum, kuid samas kõige ägedama mängitavusega teos. Nelinurkses piiratud alas peab hävitama mängijat ründavaid laevu, kes ilmuvad neljast suunast. Kuigi esitletud versioonis oli korralikult näha vaid liikumine ja tulistamine, on arendajatel plaanis teha mäng täiesti pimedaks, kus mängija peab tuginema ainult oma laeva ette näitavale valguslambile. Ründavad laevad annavad märku oma tulekust kas heliefekti või valguse abil (mida lähemal on seda rohkem helendab). Väga suurt potentsiaali nägi žürii just mitmikmängu aspektist, kuna see võiks olla kuratlikult lõbus!
Teksti autor Erik Kesa
Videote autor Andri Allas
Fotode autor Ahto Ahas
Värske ⚡
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #6 – Like a Dragon: Infinite Wealth
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …