Wil Wheaton istus hiljuti mängustuudio Naughty Dog meestega ühe laua taha, et rääkida nende tegemistest ning eelkõige viimaste aastate ühest kõige populaarsemast mängust The Last of Us. Vestlusest selgus, et arendajad kartsid läbikukkumist ning olid kindlad, et mäng rikub nende varasemalt ülesehitatud maine. Härraste sõnul ei olnud murekohaks mitte kiidetud lugu, vaid mängitavus. Õnneks loksus kõik paika ning tulemuseks oli ülimalt menukas teos, mida võib julgelt liigitada mänguklassika sekka.
Ebaeduks oleks peetud seda, kui kriitikute keskmist hinnangut arvutava Metacriticu skooriks oleks tulnud 85 punkti. Selline uskumus kahjuks näitab seda, kuivõrd väärastunud on mängumeedia ja -tööstuse vaade numbrisüsteemist ning osaliselt ka põhjus, miks Level1 meeskond oma mänguarvustustele numbrilist skoori külge ei pane. Praegusel hetkel teeb stuudio tööd selle kallal, et meieni tuua seeria neljas osa, samuti on Nolan Northi sõnul töös The Last of Us 2.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
ARVUSTUS: Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
Kas teil on meeles Kazuma Kiryu – Yakuza (nüüdseks Like a Dragon) seeria pikaajaline peategelane, …
-
VIDEO: Balatro on parim pokkerimäng, mis kunagi tehtud!
See on video, millele oleks paslik külge pookida mõne võrgukasiino reklaam! Nimelt mängime pokkerit, ent …
-
Teine Tase 467 × Kuidas on seotud videomängud ja suured pepud?
Oleme oodanud seda momenti pisut üle aasta, ent lõpuks jõudis see kohale – Ragnar on …