Wil Wheaton istus hiljuti mängustuudio Naughty Dog meestega ühe laua taha, et rääkida nende tegemistest ning eelkõige viimaste aastate ühest kõige populaarsemast mängust The Last of Us. Vestlusest selgus, et arendajad kartsid läbikukkumist ning olid kindlad, et mäng rikub nende varasemalt ülesehitatud maine. Härraste sõnul ei olnud murekohaks mitte kiidetud lugu, vaid mängitavus. Õnneks loksus kõik paika ning tulemuseks oli ülimalt menukas teos, mida võib julgelt liigitada mänguklassika sekka.
Ebaeduks oleks peetud seda, kui kriitikute keskmist hinnangut arvutava Metacriticu skooriks oleks tulnud 85 punkti. Selline uskumus kahjuks näitab seda, kuivõrd väärastunud on mängumeedia ja -tööstuse vaade numbrisüsteemist ning osaliselt ka põhjus, miks Level1 meeskond oma mänguarvustustele numbrilist skoori külge ei pane. Praegusel hetkel teeb stuudio tööd selle kallal, et meieni tuua seeria neljas osa, samuti on Nolan Northi sõnul töös The Last of Us 2.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Doki Doki Luuserite Klubi, osa 40: „Ma arvasin, et te olete surnud!“
Poisid on talveunest ärganud ning otsustanud veidi animest rääkida. „Veidi“ on siinkohal võib-olla vale sõna, …
-
VIDEO: kas Resident Evil 4 uusversioon on sama õudne kui originaal?
Sten viib Andri Hispaania kõhedatesse metsadesse ning nende keskel asuvasse õõvastavasse külakesse. Kes seal elavad, …
-
Teine Tase 414 × Kas meil on vaja PlayStation 5 Pro konsooli?
Andri on oma pikalt puhkuselt tagasi ning kohe esimeses saates esitab Sten talle keerulise küsimuse …