fbpx

23. ja 24. mail toimunud Eesti esimesel indie-mängude festivalil Mängutis sai juttu teha ka kohalike mängutegijatega. Level1.ee uuris lähemalt, mis paneb üht noort inimest mängu tegema, milliste mängudeni on jõutud ning mida teha, et kohalikke mänguloojaid oleks rohkem.

Regalis Mission

Mängu tegijad: Aitius Valk, Mari-Liis Valk

Räägi lähemalt mängu põhimõttest.

Screenshot

Aitius Valk: Tegelasele antakse ülesanne, mida ta peab täitma ja teekonnal juhtub erinevaid olukordi. Loo element on täiesti olemas. Peategelane on kunagine kuninga sõdur ning kõik ei ole nii nagu näib.

Üks osa on valmis ning plaanime loo ja tehnilise poolega edasi tegeleda. Hetkel on olukordi, kuhu võib mängija kinni jääda, näiteks metsa. Aga selleks oleme loonud hoiatuse.

Siin on palju erinevaid juhtumisi ja naljakaid dialooge. Näiteks luukere ütleb: “You never seen a skeleton, you racist pig?”

Alustasime kusjuures eelmise aasta lõpupoole, aga hetkel ei ole mäng veel täielikult valmis. Otseselt mäng hetkel kusagil üleval ei ole, aga on plaanis see visata netimaailma.

Millest tuli mõte, et võiks asuda mänge tegema?

Eepiline krabivõitlus!AV: Mängides tekib ikka ideid mida parajasti mängitavas mängus parandada. Elemente, mida sooviksid muuta või oleksid asendanud. Niimoodi märkamatult see huvi tekkiski. Kursustel ma käinud ei ole, teadmatuse lüngad täitis Google. Internetis on palju infot ja õpetusi erinevate mängumootorite kohta ning inimesi, kellelt abi küsida. Kahjuks rohkem teavet tuleb välismaalt, kui Eestist.

Mind on alati huvitanud, kuidas toimub raskustasemete ehitamine?

AV: Eks tuleb katsetada. Kui on liiga lihtne, tuleb midagi ette võtta. Eks see katse-eksituse meetod ole.

Kuidas sinu arvates võiks motiveerida kodumaal mängude loomist?

AV: Hetkel omast vabast ajast teeme seda mängu ning nii on aeg piiratud. Sellist olukorda aitaksid leevendada mingisugused rahalised toetused. Võiks olla ka mõni aktiivne eestikeelne foorum, mis võiks innustada mänge tegema.

Praegusel kujul on mäng kättesaadav siin.