WATCH_DOGS oli kahtlemata üks viimase aja enim reklaamitud mänge ning seeläbi paljude jaoks ka oodatuim. Nii, nagu sellistes olukordades ikka, jagunesid inimesed kaheks – ühed arvasid, et mäng on väga hea, teised jälle vastupidi. Võitis loomulikult see, kes tegi kõvemat häält ja nii saigi mängule külge pandud omadussõna. On siis tegemist halva või hea mänguga? Peate ära ootama meie videoarvustuse. Jah, me kavatseme seda siiani teha! Niikaua jääb teil üle enda arvamusega piirduda. Küll aga ei ole WATCH_DOGS jäänud pidama omaenda vormi ja koodiridadesse; ta on pagenud oma isanda Ubisofti poolt seatud raamidest ning hakanud elama oma elu. Nagu ühele õigele popkultuuri osale kohane.
Kui läänemaailm ootab pikkisilmi Assassin’s Creed’i ja World of Warcraft’i linateoseid, siis näiteks Indias on kinodes juba jooksmas WATCH_DOGS’i film. Vähemalt nii näib vaadates filmi „18.11 A Code of Secrecy” reklaamplakatit. Film ise räägib küll lugu mehest, kes astub enda kirjutatud programmiga vastu kõikehõlmavale terrorismile. Ta kirjutab koodiread, mis saadavad oletatavast plahvatuskohast 1km raadiuses teate kõigile mobiiliomanikele. Tegemist on ilmselge kohustusliku lisaga kõigile nutitelefonidele, kui peaks vallanduma tuumasõda, aga see selleks. Igal juhul sisaldab film ohtralt tantsustseene, romantikat, tõmmusid inimesi, päikest, halbu erieffekte, WATCH_DOGS’i ning suure tõenäosusega Ubisoftile maksmata jäetud autoritasusid. Miks Eesti kinodes Bollywoodi filme ei näidata?
Lisaks kinolinale elas WATCH_DOGS juba enne ametlikku ilmumist täiesti teist elu. Mäletate, millised nägid välja 2012. aasta E3’el avalikustatud WATCH_DOGS’i pildid ja videod? Küsisite endalt mängu käivitades, kuidas sai kahe aastaga toimuda arengu asemel taandareng? Kas üldse oli enam tegemist sama mänguga? Tuleb välja, et visuaalsetest erimeelsustest hoolimata on aasta 2012. WATCH_DOGS mingil määral eelmisel kuul väljastatud mängus olemas. Modifikatsioonide tegija „TheWorse” avastas lubatud efektide jäljed, analüüsides mängu koodi ning teadlike ja juhuslike katsetuste tulemusena õnnestus tal neist osa mängu tagasi toppida. Lisaks paranenud visuaalidele pidi mäng ka sujuvamalt jooksma. Nüüd tekib aga küsimus – kas hirm uute konsoolide ees on tõesti kõrvaldanud mitme aasta töö või on mängude modifikatsioonide tegijate näol tegemist lihtsalt üliinimestega, kes suudavad käsi katkiste mängude kohal hoides parandada kõik haavad?
Ma loodan siiralt, et Ubisoft ei hakka nii mõnegi teise mänguarendaja eeskujul enne WATCH_DOGS 2 kallal tööd tegema, kui eelmise kõik vead parandatud saavad ning ehk mõnigi hea lisa mängijateni toimetatud on. Küll aga võivad nad juba praegu rahul olla, sest… umm… noh, jah.
Lae alla WATCH_DOGS’i modifikatsioon siit.
Allikad: PC Gamer, IndianVideoGamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 506 × Numbrid ei valeta – mängurid vaatavad pornot just sellel konsoolil
Täiskasvanute portaal Pornhub on aasta lõpu puhul taaskord avaldanud hulgaliselt statistikat. Saatejuhid ning külla tulnud …
-
Philips Evnia pakub igale mängurile ekraani, mis vastab nende vajadustele
Evnia on eelkõige mänguritele mõeldud Philipsi bränd, mille fookuseks on hea disain ja kvaliteet. Evnia …
-
Teine Tase 505 × Aasta parim mäng ilmus alles nüüd?
Aasta lõpuni on jäänud vaid loetud nädalad ning kõik valmistuvad jagama auhindu tänavustele parimatele mängudele. …