Kui mujal maailmas, sealhulgas ka Eestis, on Coca-Cola sellesuve turundusstarteegia asjade lauluga ütlemine, siis Lõuna-Koreas lähenetakse asjale videomängulisemalt. Nimelt on seal võimalik hankida League of Legends’i kangelaste piltidega Coca-Cola’sid – Annie, Vi ja Braum.
#SayItWithASong kampaania ei ütle mulle mitte midagi. Nii olen tihti leidnud end olukorrast, kus üritan poes Coca pudelit käes hoides mõistatada, et mis lauluga on tegemist. Siiani pole suutnud ühtegi ära arvata. Ehk on süüdi lihtsalt minu vähesed teadmised popmuusika vallas, aga mingit QR koodi ma ka pildistama ei hakka, see on vana tehnoloogia.
League of Legends’i looja Riot Games lõi hiljuti käed Coca-Colaga, et hakata koos pakkuma amatöörmängijatele võimalust pääseda suurte tegijate maailma. Vaid Põhja-Ameerikas ja Euroopas algav liiga hakkab toimuma sama-aegselt League Championship Series’ega (LCS – League meistriteliiga) ning võimaldab parimate mängijatel leida end League of Legends’i mängumaailma parimate seast.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
-
Teine Tase 554 × TOP 10 mängu, mida peaksid kindlasti vältima
Lõppeva aasta halvimad mängud on selgunud ning üheskoos külla tulnud Tomasega võetakse need ka luubi …
-
Ludoloogia logi: meestepäeval juubelit pidavast Hitmanist ja teistest palgamõrvaritest
Head meestepäeva! Tähistame täna selle kõrval veel ka teist tähtpäeva – Hitmani mänguseeria saab ülehomme …
