Kui mujal maailmas, sealhulgas ka Eestis, on Coca-Cola sellesuve turundusstarteegia asjade lauluga ütlemine, siis Lõuna-Koreas lähenetakse asjale videomängulisemalt. Nimelt on seal võimalik hankida League of Legends’i kangelaste piltidega Coca-Cola’sid – Annie, Vi ja Braum.
#SayItWithASong kampaania ei ütle mulle mitte midagi. Nii olen tihti leidnud end olukorrast, kus üritan poes Coca pudelit käes hoides mõistatada, et mis lauluga on tegemist. Siiani pole suutnud ühtegi ära arvata. Ehk on süüdi lihtsalt minu vähesed teadmised popmuusika vallas, aga mingit QR koodi ma ka pildistama ei hakka, see on vana tehnoloogia.
League of Legends’i looja Riot Games lõi hiljuti käed Coca-Colaga, et hakata koos pakkuma amatöörmängijatele võimalust pääseda suurte tegijate maailma. Vaid Põhja-Ameerikas ja Euroopas algav liiga hakkab toimuma sama-aegselt League Championship Series’ega (LCS – League meistriteliiga) ning võimaldab parimate mängijatel leida end League of Legends’i mängumaailma parimate seast.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Teine Tase 536 × Euroopa Liit, käed eemale me videomängudest!
Paljud mängurid vaatavad praegu lootust täis pilkudega Euroopa Liidu poole, et nood päästaks videomängud enneaegsest …
-
Millise mulje jätsid iShowspeedile Eesti mängurid?
Nagu kõik suured meediaportaalid täna, peame ka meie kirjutama sellest, kuidas maailmakuulus striimer iShowspeed Eestit …
-
Teine Tase 535 × Miks teevad paljud mängides selle piinliku vea?
Taaskord on külla tulnud Nele, kes paljastab ühe piinliku vea, mille paljud mängurid oma elu …