Kui mujal maailmas, sealhulgas ka Eestis, on Coca-Cola sellesuve turundusstarteegia asjade lauluga ütlemine, siis Lõuna-Koreas lähenetakse asjale videomängulisemalt. Nimelt on seal võimalik hankida League of Legends’i kangelaste piltidega Coca-Cola’sid – Annie, Vi ja Braum.
#SayItWithASong kampaania ei ütle mulle mitte midagi. Nii olen tihti leidnud end olukorrast, kus üritan poes Coca pudelit käes hoides mõistatada, et mis lauluga on tegemist. Siiani pole suutnud ühtegi ära arvata. Ehk on süüdi lihtsalt minu vähesed teadmised popmuusika vallas, aga mingit QR koodi ma ka pildistama ei hakka, see on vana tehnoloogia.
League of Legends’i looja Riot Games lõi hiljuti käed Coca-Colaga, et hakata koos pakkuma amatöörmängijatele võimalust pääseda suurte tegijate maailma. Vaid Põhja-Ameerikas ja Euroopas algav liiga hakkab toimuma sama-aegselt League Championship Series’ega (LCS – League meistriteliiga) ning võimaldab parimate mängijatel leida end League of Legends’i mängumaailma parimate seast.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Teine Tase 517 × Miks me mängime ikka samu vanu mänge?
Numbrid ei valeta – üpriski arvestatav osa mänguritest veedab aega teoste seltsis, mis ilmusid juba …
-
See on üks äärmiselt oluline postitus wrestlingu teemal
Juba mõne aja pärast, 14. märtsil, ilmub tänavune sissekanne WWE maadlusmängude seerias – WWE 2K25. …
-
Palju õnne sünnipäevaks, The Legend of Zelda: Breath of the Wild!
2017. aasta 3. märtsil ilmus Nintendo Switchile (ja Wii U peale, aga kes seda konsooli …