Kui mujal maailmas, sealhulgas ka Eestis, on Coca-Cola sellesuve turundusstarteegia asjade lauluga ütlemine, siis Lõuna-Koreas lähenetakse asjale videomängulisemalt. Nimelt on seal võimalik hankida League of Legends’i kangelaste piltidega Coca-Cola’sid – Annie, Vi ja Braum.
#SayItWithASong kampaania ei ütle mulle mitte midagi. Nii olen tihti leidnud end olukorrast, kus üritan poes Coca pudelit käes hoides mõistatada, et mis lauluga on tegemist. Siiani pole suutnud ühtegi ära arvata. Ehk on süüdi lihtsalt minu vähesed teadmised popmuusika vallas, aga mingit QR koodi ma ka pildistama ei hakka, see on vana tehnoloogia.
League of Legends’i looja Riot Games lõi hiljuti käed Coca-Colaga, et hakata koos pakkuma amatöörmängijatele võimalust pääseda suurte tegijate maailma. Vaid Põhja-Ameerikas ja Euroopas algav liiga hakkab toimuma sama-aegselt League Championship Series’ega (LCS – League meistriteliiga) ning võimaldab parimate mängijatel leida end League of Legends’i mängumaailma parimate seast.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
„Borderlands“ ja „Deadpool & Wolverine“ – 10 punkti vääriline kinoelamus
Olles ära vaadanud nüüd nii „Borderlandsi“ kui ka „Deadpool & Wolverine“ filmid, taban end juurdlemast …
-
Teine Tase 490 × Ubisoft tegi „Star Warsi“ mängu. Mis läks valesti?
Ubisoft on valmis saanud enda massiivse „Star Warsi“ teemalise mänguga. Kas tegemist on neile omase …
-
Star Wars Outlaws – vigu täis, kuid samas tuttav ja turvaline valik
See ei ole arvustus. Ma olen Star Wars Outlaws seltsis veetnud umbes 10 tundi ning …