Hiljuti kirjutasime sellest, et Playstation 4 konsooli on müüdud juba 10 miljonit ühikut. Sellega ületab Sony märgatavalt oma suurima rivaali Microsofti konsooli Xbox One’i müüginumbreid. Hiljuti antud intervjuus mainis aga Sony Worldwide Studios’i president Shuhei Yoshida, et nii suur huvi nende uue konsooli vastu tuli üllatusena ka tootjale endale ning tegelikult ei ole Sonyl aimugi, kes nende masinaid ostavad.
Nagu öeldud, väitis Yoshida, et Playstation 4 populaarsus oli Sonyle ootamatu ning firma ei olnud pikalt võimeline suurt nõudlust rahuldama. Kulus palju aega enne, kui Sony suutis turule paisata piisaval hulgal konsoole, et kõik nõudlikud mänguhuvilised endale kõnealuse masina soetada saaksid. Kummaline on aga see, et Yoshida sõnul ei saa Sony päris täpselt isegi aru, kuidas selline massiivne müügiedu üldse võimalik on – andmed näitavad, et suur osa Playstation 4 ostjatest ei ole omanud ühtegi eelmise generatsiooni konsooli, nii et tegemist ei saa olla igipõliste mängurite või juba varem väljakujunenud kliendibaasiga. Võttes arvesse tootearendust, on Sonyl oluline teada, kust kohast on äkitselt välja ilmunud kõik need uued Playstationi fännid ning mis on ajendanud neid oma valikut tegema. Yoshida mainib, et kuigi niivõrd suur müügiedu on positiivne, ei plaanita loorberitele puhkama jääda ning õnnitleda ennast selle puhul, et kõigile mänguhuvilistele on suudetud Playstation 4 müüa. Eesmärgiks on lahendada üle ootuste hästi müüva konsooli müsteerium, et tulevikus uusi tooteid arendada. Ja veel rohkem müüa.
Kas Sina suudad aidata Sonyl ja Shuhei Yoshidal lahendada Kadunud Konsoolide Müsteeriumi? Kes on kõik need uued Playstation 4 omanikud ja millest tuleneb nende äkiline huvi Sony konsooli vastu? Mulle tundub, et siin on peidus üks päris hea mänguidee ning järgmise aasta E3-el avalikustab Sony uue põneviku. Saabumas 2015. aasta pühadehooajal eksklusiivselt Playstation 4-le!
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 495 × Kumb on parem: Ubisoft… või seks?
Räägime saates tihti Ubisofti mängudest, kuid sel on ka põhjus. Nimelt oskavad prantslased teha mänge, …
-
Ludoloogia logi: Build mootori sünnipäeval retrotulistamised
Build graafikamootor on ülioluline tööriist FPS-ide arengus. Ka Level1 veergudel oleme kirjutanud mitmest sellele tehtud …
-
Pääse otse MängudeÖÖ finaali Red Bull Gaming Ground Gran Turismo turniiril
Tartu Wildcard Voor pakub võimalust kõikidele Gran Turismo võidusõidumängu entusiastidele pääseda otse finaalturniirile – Wildcard voor …