Esimese isiku vaates tulistamismängud peaksid vähemalt mingil määral kaasa aitama reaalsuse imiteerimisele ning mängija jaoks usutavama õhkkonna tekitamisele. Seega on kummaline näha, et inspireerituna videomängudest, mis peavad jäljendama reaalsust, on tehtud film, mis imiteerib videomänge, mis omakorda teevad järgi reaalsust. Selliseks linateoseks on Hardcore, vene režissööri Ilya Naishulleri ideest sündinud märul, mis on filmitud kogu pikkuses vaid esimese isiku perspektiivis.
Naishulleri sõnul on filmimine juba lõpetatud ning hetkel oodatakse abi hooandjatelt, et teosele läbi eriefektide ja helitöötluse viimane lihv anda. Hardcore räägib loo, mida ühelt üle võlli keeratud märulilt oodata võib: peategelane Henry on äsja ellu äratatud küborg, kelle ülesandeks on päästa tema kaasa/looja Estelle türanliku ja telekineetiliste võimetega Akani ja tema palgasõdurite armee käest. Henry ei astu futuristlikule lahingutandrile üksi, vaid sobitab sõprust Jimmy nimelise briti sõduriga, keda kehastab Hollywoodis laineid löönud Sharlto Copely (District 9, Elysium). Filmi tegevus leiab aset ühe päeva jooksul Moskvas. Filmimiseks kasutati spetsiaalse konstruktsiooni külge kinnitatud GoPro kaameraid, mida kaskadöörid said peas kanda. Idee Hardcore’i filmimiseks tuli Naishulleril eelmisel aastal, bändile Biting Elbows muusikavideot luues, mis osutus ülimalt populaarseks.
Idee on huvitav ning siiani näidatud materjal tundub olevat tempokas ja hästi üles võetud. Minu jaoks lõi ülal väljatoodud treiler eelkõige paralleele Far Cry ja Call of Duty‘ga, nii et kui Teil täna Advanced Warfare’i mängimisest aega üle jääb, hetitke pilk peale!
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …