Hoolimata asjaolust, et VR-seadmed pole veel õigupoolest tavakasutajani jõudnudki, vaatab virtuaalreaalsuse sünonüümiks kujunenud Oculus Rift juba tulevikku, ostes ära kaks väga põnevat virtuaalreaalsusega tegelevat firmat: Nimble VR ja 13th Lab. Vaadates aga nende firmade tegevuskava, võib aimata, mida Oculus järgmiseks ette võtab ning millises suunas võivad areneda tulevased virtuaalreaalsuse prillid.
Nimble VR on 2012.aastast arendanud VR prillide tarvis käte jälgimise süsteemi, mille abiga tekitada veelgi tõetruum reaalsuse emuleerimise kogemus. Selle tarvis loodi 3D kaamera nimega Nimble Sense, mida oli võimalik ka Oculus Rifti külge kinnitada. Sarnaselt Oculusele tõmbas ka Nimble VR käima väga eduka ühisrahastuskampaania, mis küll katkestati, kui Nimble Oculuse omandusse sattus. Võib vaid oletada, kas näiteks juba teine tavatarbijatele mõeldud Rifti versioonil hakkab olema ka prillidel endal kaamera, millega tõmmata virtuaalreaalsusesse rohkemat kui pelgalt kasutaja silmade ja pea liikumine.
Teine Oculuse poolt soetatud firma tegevus võib jääda tavainimese jaoks arusaamatuks, siinkohal ei aita ka tutvustava video vaatamine. Nimelt tegutseb 13th Lab selle kallal, et lihtsustada pärismaailma virtuaalreaalsusesse ülekandmist. Nii võime tulevikus oma VR prillide vahendusel külastada maailma suurimaid linnu või vaatamisväärsusi ja teha seda mugavalt oma koduseinte vahel.
Antud firmade Oculuse omandusse jõudmisest võib saada aimdust, mida Oculus järgmiseks ette võtab ja kuidas võivad need käigud hakata muutma nii meie igapäevaseid mängimisharjumusi kui ka laiemalt igapäevaelu. Tulevik näib olevat virtuaalreaalsuse jaoks helge.
(Antud postitusse pole teadlikult lisatud ühtki Facebooki teemalist nalja)
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …