Populaarse seiklusmängu Assassin’s Creed Rogue PC versioonis rakendatakse silmajärgimise tehnoloogiat
Sellel aastal laua- ja sülearvutitele ilmuvas Palgamõrtsuka Kreedo sarja videomängus Rogue on kasutusele võetud Tobii Tech’i silmajärgimise tehnoloogia. Antud meetod võimaldab muuta mängutegelase vaatesuunda vastavalt sellele, kuhu mängija ekraanil vaatab.
Rogue on loodud toimimaks kooskõlas Steel Series Sentry nime kandva sensoriga, mille loomisel on silmas peetud ka videomänge. Tobii Tech’i sõnul on silmajärgimise sensor mõeldud täiendama olemasolevat arvutihiirt ja klaviatuuri ning selle eesmärgiks on süvendada kohalolekutunnet mängumaailmas. Alloleva treileri põhjal saab sensor sellega paganama hästi hakkama.
Ubisofti Kiievi stuudio produtsendi Corneliu Vasiliu sõnul on silmajärgimistehnoloogia rakendamine üks loomulikemaid viise mängumaailma ning kasutaja vahelise interaktsiooni tekitamisel ning selle kasutamine mänguarenduses loob tohutult palju võimalusi mängitavuse parandamiseks ning immersiooni süvendamiseks.
Assassin’s Creed Rogue on esimene kommertstoode, mis rakendab Tobii silmajälgimise tehnoloogiat. Mängu PC versioon jõuab turule väidetavalt juba märtsikuu alguses.
Allikas: The Verge
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …